zaterdag 14 september 2013

Kleine shoplog, review en YouTube?!

0 comments
 
Ik heb helaas een tijdje niet geblogt. Dit komt omdat ik het druk had met school, jongens en vriendinnen. Dus alweer: sorry daarvoor. Ik heb mn vinger gekneusd met gym, dus zelfs typen doet me nu zeer. Toch wil ik voor jullie een (hopelijk) leuke blog maken!



Vandaag was er een grote markt in de plaats waar ik woon, en daar moest ik natuurlijk bij zijn! 
Ik ben o.a. naar de markt geweest, naar de hema & naar de c&a (das in een andere plaats). 

Laten we beginnen met de markt, hier heb ik namelijk alleen maar een tas gekocht, maar wel een hele leuke! 


Ik was meteen verliefd op deze tas! Ik was dan ook stom dat ik hem eerst liet staan..... Deze tas heeft gewoon een stoere uitstraling! Een bulldog met de Amerikaanse vlag, i love it! Hij is niet heel ruim, maar voor het shoppen bijvoorbeeld, ruim genoeg! 
Prijs: €15,- 

Hema:

Fruity Feast Mask. Dit masker ziet er meteen al leuk uit, dus ik dacht, why not. Er staat op: Met perzik, granaatappel & abrikoos olie. Reinigt de huid en maakt de huid glad. 
Prijs: €1,60.


Chocolate Mask. Met cacao boter en cacao. 
Daaronder staat shell powder maar wat dat precies betekend weet ik zo niet. Zou je het letterlijk vertalen betekend het schelp poeder.
Prijs: €1,60.


Strawberry Scrub Mask. 
Met aardbei, vanille en slagroom. Reinigt de huid en maakt de huid glad. 
Prijs: €1,60.

De C&A kan ik niet laten zien helaas.

Youtube?!

Misschien weten jullie wel van mijn Twitter (@Daphsblogg) dat ik filmpjes op wil gaan nemen... alleen een paar problemen: Ik ben nog maar 12, ik zie niet veel youtubers van 12. Ik ben bang voor haat, want ik ben niet bepaald dun of een beauty. Laat me ff weten als je het leuk zal vinden als ik filmpjes ga maken. Dat kun je doen door me een DM te sturen, of een tweet naar @Daphsblogg. Maar je kunt natuurlijk ook een reactie achterlaten hieronder. x)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff