maandag 9 december 2013

De Gewoon Niet Tag. #Vlogmas #Day9

0 comments
 
Ik doe vandaag de 'Gewoon Niet Tag.' Ik zag deze tag bij Teske. Check haar blogpost ook even, klik gewoon op haar naam en dan opent je browser een nieuw venster dus mijn blog wordt niet afgesloten als je kijkt. En als je mijn blog leuk vindt, vindt je die van haar vast superleuk, maar waarschijnlijk ken je haar al. LETS GO! 

Eten. 
Ik hou totaal niet van vis, of knoflook, of rode kool. Dat moet er dus ten eerste niet in zitten. Verder hou ik er niet van als mensen smakken. Bah! Dat vind ik zo vies!














Muziek. 
Ik hou echt niet van muziek zoals Frans Bauer... van dat Nederlandse volksmuziek dus. Ook hou ik totaal niet van de meeste oude muziek, sommige Franse liedjes, en ik hou echt echt echt niet van Duitse liedjes, die vind ik het ergst.
Kleding.
Deze hoort er eigenlijk niet tussen te staan, want iedereen heeft een eigen stijl en je moet het zelf gewoon leuk vinden. Dus even voor de duidelijkheid: Dit is MIJN mening en je moet hier niet naar luisteren als jij het wel leuk vindt. Ik vind crocs en uggs niet echt aantrekkelijk... en ik vind minirokjes echt een beetje to much. Verder is er niet echt iets wat ik echt lelijk vindt... ohja, legging als broek. Dat vind ik ook niet mooi. 
Geuren. 
Bah.... rotte eieren... daar kan ik niet tegen. Natte honden vind ik ook zo vreselijk.... of zweet.... of knoflook! Bleh, sorry maar dat vind ik echt zoooo vies!
Seizoen. 
Tja... eigenlijk haat ik geen een seizoen. Maar als ik één moet kiezen is het waarschijnlijk de lente of de zomer... weird, i know maar ik vind de winter en de herfst gezelliger. 



YouTube.
Die irritante reclames... vooral diegene die je niet over kan slaan. 
McDonalds. 
DE PRIJS. En de lange rijen. En natuurlijk dat er iets lekkers is, wat na een tijdje uit het assortiment is... just no. Verder is de McDonalds lovely. 
Personen.
Arrogante mensen. Mensen die zichzelf beter vinden. Roddelen. En vooral: LIEGEN. Ik haat het als iemand over iets ergs liegt...
Bekende personen.
Zoals Lindsay Lohan, Miley Cyrus & Justin Bieber zich gedragen. Dat is wat ik een beetje asociaal vindt.. mijn mening, ik haat ze niet, ik ken Lindsay Lohan niet, Miley's muziek vind ik best goed, en dat geld ook voor Justin Bieber's muziek. 
Party. 
Mensen die na een party stoned of dronken weer naar huis rijden. 



Ouders.
Dat ze zich overal mee bemoeien, hahah. Verder is er niet zoveel. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff