vrijdag 3 januari 2014

My bucket list.

0 comments
 
Bijna alle bloggers maken nu een lijst met wat ze willen doen in 2014. Ik ga het wat anders aanpakken. Namelijk: Wat ik wil bereiken in mijn leven, ofterwel 'My bucket list.'
Naar London als het sneeuwt.


Tja.... wat kan ik hier over zeggen.
Vertaling: voor ik doodga wil ik One Direction vertellen hoeveel ik van ze houd/hoeveel ze voor me betekenen.
Een kleding kast vol met coole kleren, wie wil dat nou niet?

Oke, ik heb geen toms. Maar eigenlijk bedoel ik hiermee gewoon dat ik Louis Tomlinson wil ontmoeten en dat ik graag zijn handtekening wil, en heel graag met hem op de foto wil.
Ik weet dat dit waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, en waarschijnlijk alles van One Direction niet, maar het staat toch op mijn bucketlist.
Jacksgap ontmoeten, ook dat is iets wat ik graag wil doen. Eigenlijk wil ik Zoella, Tatcherjoe, Pointlessblog, MarcusButlerTV, Dicasp, Furtjuh, Disfordazzle, FUN & Teske (of Teskuh) ontmoeten.


Dit is nog lang niet alles, maar toch vind ik dat ik een selectie heb van bijna onmogelijke dingen.... niet zo slim dus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff