vrijdag 3 januari 2014

Review Louis Widmer Skin Appeal Lipo Sol Mousse & Lipo Sol Tonic.

0 comments
 
Louis Widmer. Een merk die je niet zo vaak hoort, maar het is geen onbekend merk. Je kunt het makkelijk kopen bij de DA en het is niet super duur. Ik zocht heel lang naar een goeie huidverzorging, maar mijn huidtype is vrij moeilijk. Hoewel bij de meeste mensen de T-zone vet is, is mijn T-zone juist droog. De rest van mijn huid is normaal tot vet. Een vrij moeilijke huid dus. Het is dan ook moeilijk om een goeie huidverzorging te vinden. Ik heb niet de hele serie gekocht, alleen de Tonic en de Mousse. Het is puur voor onzuiverheden zoals puistjes of mee-eters. Ik probeer het elke dag te gebruiken, na een lange tijd niet. Ik heb het denk ik één week volgehouden de vorige keer en ik heb het toen heel lang niet weer gebruikt. Vandaag ben ik er weer mee begonnen. 




De verpakking vind ik niet echt bijzonder, dus daar heb ik het zeker niet voor gekocht. De verpakking is inmiddels mooier geworden. Het is wel heel hygiënisch, met de doppen erop. Er zit geen alcohol in de Lipo Sol Mousse, wel in de Lipo Sol Tonic. In beide producten zit geen parfum, wat uiteraard goed is voor de huid. Laten we het dus maar even over de producten hebben. Deze kun je vinden op de site van Louis Widmer


Lipo Sol Mousse. 
De actieve bestandsdelen: 
Salicylic acid         0,5 %
Triclosan        0,3 %
Panthenol         0,5 %
Allantoin                0,2 %

Ingrediënten: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Decyl Glucoside, Polypropylene Terephthalate, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Salicylic Acid, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Triclosan, Sodium Chloride, Lauryl Pyrrolidone, Allantoin, Benzoic Acid, Menthol(FVN2008.034)

Lipo Sol Tonic.
De actieve bestandsdelen: 
Triclosan         0,2 %
Capryloylglycin 0,1 %
Allantoin                0,2 %

Panthenol         0,5 %

Ingrediënten: 
Aqua, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Panthenol, Allantoin, Triclosan, Arginine, Capryloyl Glycine, Citric Acid, Sodium Chloride, Benzoic Acid (FVN2010.022)



Hoe gebruik je de Tonic en hoe bevalt het? 
Ten eerste heb je de Mousse erbij nodig. Je reinigt de huid met de Lipo Sol Mousse 2 per dag, 's ochtends & 's avonds, en je eindigt deze reiniging met de Tonic. Je doet een beetje Tonic op een watje en dat dep je dan over je hoofd. Je kan het laten opdrogen, maar ook met een schone theedoek rustig droog-deppen. Het bevalt vrij goed. Het helpt echt, maar het kietelt wel een beetje. Toch vind ik deze Tonic heel fijn!


Hoe gebruik je de Mousse en hoe bevalt het?
Maak de huid nat met lauw water, zodat het vuil van je huid af is. Reinig de huid verder zorgvuldig met de Mousse. Daarna kun je de Tonic gebruiken, wat ik vrij handig vindt. Ik dep mijn gezicht wel droog met een theedoek, aangezien ik niet zoveel geduld heb en het meestal druk heb. Ook deze mousse bevalt mij heel goed! Hij is zo fijn! 

Deze producten zijn echt een aanrader, zeker voor die prijs! Alles ligt tussen de €10,- en de €15,- zover ik weet. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff