woensdag 22 januari 2014

The Guilty Pleasure Tag.

0 comments
 
Iedereen heeft guilty pleasures. Een guilty pleasure is iets waar je stiekem van geniet. Vandaag ga ik deze tag doen, al ga ik me waarschijnlijk heel erg schamen over sommige antwoorden, dus enjoy. Ik zag deze tag bij Teske, maar Team Confetti heeft hem bedacht.

Starbucks starbucks starbucks

Films: Comedy. Meestal lees je bij meisjes romantische films enzo, maar ik heb toch liever een comedy. Of een romantische comedy natuurlijk, dat vinden sowieso de meeste meisjes wel leuk. Ook vind ik sommige meidenfilms echt leuk. Van die slechte dingen, eigenlijk allemaal van een bestaand verhaal. Monte Carlo bijvoorbeeld, hartstikke leuk maar heel voorspelbaar. De laatste categorie die ik ook nog wel leuk vind zijn Disney films. Denk niet meteen aan een kinderachtige film, maar Frozen lijkt me bijvoorbeeld best grappig.


Serie: Geordie Shore, Teen Mom 2, Hollywood Heights & Awkward. Ja, dit zijn allemaal MTV series. Dat weet ik. Geordie Shore is eigenlijk een paar meiden met zelfbruiner, alles nep, veel make-up en veel jongens. De jongens in de serie zijn ook best fake. Sixpack door elke dag gym, oke dat is natuurlijk niet nep, zelfbruiner, elke week naar de kapper... je kent het wel. Teen Mom 2 zijn meisjes die jong kinderen hebben, tja dit is natuurlijk niet leuk, maar het is heel dramatisch dus ik vind het opzich wel goed dat ze dit uitzenden. Zo zie je de gevolgen van een kind op jonge leeftijd. Hollywood  Heights en Awkward zijn eigenlijk een soaps, waar ik normaal niet zo van houd. Dit zijn gewoon leuke soaps, veel grapjes maar ook serieus.



Muziek: Oke, dit is iets waar ik me nooit guilty over zou voelen. Ik luister dan ook geen aparte muziek. Het is vooral One Direction & 5 Seconds Of Summer wat ik luister. Er is dan wel eentje waar ik me een beetje voor schaam misschien... Big Time Rush vind ik ook wel goed, net als Ross Lynch (Austin, Austin&Ally).


Snack: Aangezien ik probeer een gezonder leven te krijgen snack ik niet veel meer. Chocolade is wel echt iets wat ik heerlijk vind, maar koekjes ook en soms neig ik erg naar chips... te veel om uit te kiezen dus. Als ik echt iets moet kiezen is het denk ik toch een donut van Happy Donuts.



Activiteit: Dit klinkt misschien raar maar als ik niet blog, als ik geen video's kijk, als ik geen blogs lees, als ik niet op mijn facebook zit en als ik niet sport dan luister ik muziek of maak ik mijn huiswerk. Ja, veel dingen ben je dus een telefoon of computer bij nodig. Super verslavend.



Absurde verzameling/belachelijke aankoop: Notitieboekjes en nagellak. Ik heb zo veel notitieboekjes en ik vind ze altijd zo leuk! Ook nagellak heb ik echt veel, terwijl ik mijn nagels nooit lak...



Crush: Mijn echte crush is iemand die ik ken, die misschien wel mijn blog leest. Daarom maak ik er maar celeb crush van. Mijn echte crush schrijf ik hier dan ook nooit op, want als hij mijn blog leest is het super awkward en ik zet sowieso geen namen erop zonder toestemming. Mijn celebcrush is Louis Tomlinson van One Direction. Dit zie je bij veel meiden, dus als ik een andere zou moeten kiezen is het Michael Clifford van 5 Seconds of Summer.



Ik weet dat veel van jullie hem waarschijnlijk niet heel knap vinden, aangezien hij toch een beetje een punkstyle heeft, maar ik vind het heel cool.

Kleding: Alles wat comfertabel zit. Ik vind een onesie bijvoorbeeld heel leuk. Ook heb ik vrij veel vestjes. 


Dit was echt een super leuke tag! Neem hem gerust over voor je blog, als je het leuk vindt. Ik weet dat de tag al vrij oud is, maar het blijft een super leuke tag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff