woensdag 26 februari 2014

Essence Blush Up - 10. Heat Wave

0 comments
 
Na een paar keer bij de Kruidvat langs te zijn geweest wist ik het zeker. De nieuwe collectie word moeilijk te krijgen. In mijn woonplaats ligt de oude collectie er nog. Dit geld ook voor Catrice. Toen ik maandag met mijn beste vriendin de stad in ging vond ik dan eindelijk de nieuwe collectie. Geweldig! Natuurlijk kon ik de nieuwe Blush Up niet laten liggen!



Hieronder zie je de blush die ik gekocht heb. Prachtig vind ik deze!


Het leek me echt iets voor de zomer en aangezien de zon scheen kreeg ik toch al een beetje een zomers gevoel. Ook leek het me leuk om deze blush te kopen zodat ik hem even voor jullie kon reviewen.


Zoals je ziet is het een ombre blush. Het verloopt van oranje naar roze. Prachtig!


Hier heb je de swatches met flits. Van links naar rechts: de oranje kleur, de middelste kleur, de roze kleur. Prachtig! Er zit best veel pigment in. Ik ben nu al gek op deze blush!


Dit is de oranje kleur op mijn wang. Omdat ik al rode wangen heb valt hij niet extreem op, maar hij is wel mooi!


Full face.




Hier heb je de roze kleur op mijn wang. Deze staat toch wat natuurlijker. Ik merk dat ik deze kleur wel iets mooier vind staan. 


Full face.


Tot slot draag ik beide kleuren. Dit lijkt op de wang foto een beetje too much als je het mij vraagt.


Toch ziet het er hier gewoon natuurlijk uit! I like it!


Ik vind deze blush heel fijn en heel mooi voor de zomer! Mocht je deze tegen komen, koop hem dan alsjeblieft want hij is werkelijk prachtig en hij kost maar €3,95!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff