vrijdag 28 februari 2014

Essence lente look met het All About Candies palette.

0 comments
 
De afgelopen dagen was het redelijk weer. Soms zon, maar vooral de temperatuur was goed! Heerlijk natuurlijk, maar ik verlang nu zo erg naar de lente/zomer dat ik het niet kon laten om een lente look te maken. Ik ging naar Duitsland en kocht een paar Essence producten om de look mee te maken en ik ging meteen aan de slag.



Dit zijn de producten die ik heb gebruikt: Ice Ice Baby Lip Balm, 07 Natural Beauty, Colour Flash volume mascara, Superfine Eyeliner & het All About Candies palette. Hieronder vind je wat meer foto's en uitleg van de producten. 


Dit is het palette. Mooie pastel kleurtjes, i love it!


Hier kun je de kleuren wat beter zien. Je hebt een gele tint, die je goed kan gebruiken als highlighter, een roze tint, een paarse tint, een zalmkleurige tint, een blauwe tint en een mintgroene tint. 


Een swatch in natuurlijk licht. Het pigment is goed, zoals je ziet, als heb ik het gevoel dat sommige kleuren iets beter kunnen.


Swatch met flits.


De kleur van de mascara is op deze foto erg goed te zien. Het is een turquoise kleur. Waarschijnlijk denk je nu dat dit niet goed te combineren is, maar opzich valt de kleur niet verschrikkelijk erg op.


Toen ik dit borsteltje zag was ik echt blij verrast. Meestal geven deze borsteltjes geen klonten af op mijn wimpers en ik had gelijk, deze mascara geeft echt geen klonten af.


De Natural Beauty lipstick is mijn most used lipstick. Ik hou van deze kleur omdat het echt een 'my lips but better' is.


Het is dus 07, Natural Beauty.


De lipstick is natuurlijk al heel vaak gebruikt, dus dit ziet er niet zo mooi uit.


Swatch met flits. Zoals je ziet is de kleur erg subtiel.


Ik heb deze eyeliner al eerder gehad en ik heb er een love-hate relatie mee. Ik had deze dus al eerder en toen ging hij vrij stel stuk en leeg. Dat is dus echt een minpunt, maar ik kan ook niet zonder. Ik ben echt niet goed op het gebied van eyeliner en ik merk dat ik toch het best met deze kan werken.


Het is een super fijne punt, i like it. 


De Ice Ice Baby lip balm komt uit een oude trend collectie. Ik vond deze in Duitsland en ik vind hem echt heel fijn!


Ik vind het ook leuk dat dit een pastelkleurtje is, al laat hij niet echt af op je lippen.


Dit is het alternatief voor Natural Beauty. Vind je die te safe? Probeer dan zeker All You Need Is Red!


De kleur komt hier best goed in uit. Meestal zie je niet hoe fel de kleur is, maar hierop wel.


Swatch met flits, al komt de kleur niet echt tot recht.

Nu komen de selfie's met de look. Ik kon met de camera geen goeie foto van mezelf krijgen en daarom deed ik het maar met mijn mobiel. Helaas kun je dat merken aan de kwaliteit...


Dit is de full face look met alleen de lipbalm, dit ziet er heel natuurlijk uit.


Dit is de full face look met Natural Beauty, dit staat best wel netjes.


Dit is de full face look met All You Need Is Red, dit is meer voor feestjes of als je gewoon wat knallendere lippen wil. Persoonlijk vind ik dit de mooiste, omdat de ogen niet zo heel opvallend zijn.

Je kunt de ooglook niet echt zien maar ik maak er nog wel een keer een video tutorial bij, als het me lukt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff