woensdag 12 februari 2014

Valentijns up-do's.

0 comments
 
Vrijdag is het zoals vele van jullie waarschijnlijk wel weten Valentijnsdag. Of je er nou aan doet of niet, het is altijd leuk om je een beetje anders aan te kleden, andere make-up te doen of je haar anders te doen. Zelf doe ik er niet aan, maar ik ben wel van plan om iets met mijn haar te gaan doen vrijdag, al weet ik nog niet wat. Vandaag geef ik jullie wat inspiratie met deze mooie kapsels die ik op WeHeartIt, Tumblr of Pinterest vond. 

Gifts

Pinterest.

Fácil y rápido. translation: quick and easy Knot pony #Quikstyle #VioletVoxBox

hair style, little side bun with some twists to it

Love this.  East Coast Queen. That looks so pretty. Please check out my website thanks. www.photopix.co.nz

Love this hair idea! Definitely going to try it here soon.

I love this!!! This would be so gorgeous for a wedding,shop Clips-in Remy Human Hair Extensions at www.cost21.com


WeHeartIt.

Hair, girl, hairstyle, cute

Wedding hair ~ Becss

Beauty ~ Becss

Hair

I want to be blond some day 😳

Tumblr.

I Loved You Forever on We Heart It.



Hair❤️ on We Heart It.

Wedding Hair on We Heart It.

Welke hairstyle vinden jullie het mooist? Ik vind de laatste van Tumblr geweldig en ook de tweede van WeHeartIt is super mooi. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff