maandag 31 maart 2014

Lentekriebels Tag.

0 comments
 
Ik zag de lentekriebels tag al bij een aantal bloggers en ik moet hem natuurlijk invullen! Ik houd namelijk van tags, maar ook heel erg van het lekkere weer en de mooie planten en dieren buiten. Ben jij benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder...

Hello spring

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente' ?
Mooi weer, jonge dieren, vogels die fluiten, mooie planten. Oke, dat is meer dan één gedachte, maar ik word gewoon heel snel vrolijk van de lente. 

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Lekker zoet, naar bloemen!

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Pastelkleurtjes, vooral pastel groen en pastel blauw!

Wat is je favoriete lente bloem?
Ik heb niet zo veel verstand van bloemen, maar ik vind blauwe druiven wel mooi, officieel heten ze geloof ik anders (muscari).



Welke lentetrend (makeup, fashion of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
De pasteltinten en de witte tinten in de kleding! In de make-up vind ik de rose-gold wel een mooie trend, ook bij sieraden is dit een super mooie kleur trouwens!

Wat is je favorite lenteparfum?
Zoete geuren, zoals de geur Vanille Afaire van Essence!

Houd jij van een lenteschoonmaak?
Soms vind ik schoonmaken opeens heel leuk, opruimen weer niet zo.. maar de lenteschoonmaak houd ik nooit, dat doen mijn ouders. Mijn kamer doe ik wel zelf, dus eigenlijk wel. Ligt er dus aan hoe je het bekijkt.

Wat is je favoriete lente accessoire?
Een rose-gold horloge, al moet ik die nog kopen! Hij staat sinds een tijdje op mijn wishlist.

💕

Heb je nog leuke plannen tijdens de tulpvakantie of de vrije dagen (pinksteren, pasen, hemelvaart) ?
Gewoon een beetje bij mijn familie zijn, en bij mijn vrienden ofcourse!

Omschrijf je favoriete lente outfit?
Een lichte spijkerbroek met gaten en studs (Primark), daarbij een shirtje met korte mouwen of een blouse, en Vans! Is het iets warmer dan verander ik het shirtje door een hempje en daar draag ik dan een blazer of jasje bij.


Dit is dus de look. Ik draag een spijkerjas van de Primark, een hempje van de Primark, een jeans van de Primark en schoenen van Vans. Dit is best wel een stap uit mijn comfortzone want ik ben nogal onzeker over mijn lichaam...


Dit is de make-up look. Op mijn ogen heb ik een look gemaakt met alle kleuren uit het Essence All About Candies palletje, de mascara is Miss Manga van L'oreal en de eyeliner is van Miss Sporty. Op mijn lippen heb ik eerst een lippenbalsem aangebracht, toen Natural Beauty van Essence en daarna een rose-gold lipsgloss van Yves Rocher. 



Bron: weheartit.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff