zondag 9 maart 2014

My week in pictures. - 2 t/m 9 maart.

0 comments
 
Ik heb vandaag de eerste My week in pictures voor jullie. Ik weet niet of ik dit elke week kan doen, maar ik heb in ieder geval geprobeerd er wat leuks van te maken. Kijken jullie mee?

immortalize your moments | via Tumblr

Zondag.


Zondag ging ik naar een hertenkamp. We hadden nog wat brood in de vriezer dat niet lekker meer was en dat brachten we erheen. 


Hier zie je een paar van de diertjes.



We gingen ook nog een stukje lopen.



Het is een beetje in een bos. Dat maakt het best wel leuk om daar het lopen.


Toen ik thuis kwam at ik een beetje van de lekkerste chocolade reep van Milka ooit! 


Later die avond maakte ik nog een make-up look.


Woensdag. (ik heb maandag en dinsdag geen foto's kunnen maken i.v.m. school.


Ik deed vandaag een lekker maskertje op en zo zag mijn huid er later uit. 

Donderdag.


Ik ging met twee van mijn beste vriendinnen hardlopen! Het was heel gezellig.


Onderweg kwamen we vogels tegen die een paringsdans aan het doen waren.


's avonds maakte ik nog een snelle selfie. 

Zaterdag. (ik heb vrijdag niets intressants gedaan.)


Het was echt mooi weer deze dag! Ik had het soms wel even warm dus toen ging ik op mijn koele kamer tv kijken.


Er ging ook een lieveheerstbeestje op mij zitten buiten! Stiekem ben ik best trots op deze foto.

Zondag.


Vandaag was het weer zulk lekker weer! Ik ging met twee vriendinnen naar buiten en we kamen deze 2 kittens tegen! Hoe cute!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff