vrijdag 11 april 2014

The Fairytale TAG

1 comments
 
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! Ik vind tags altijd super leuk en aangezien mijn blog ook lifestyle is leek me het leuk om weer eens een te doen. Vandaag de Fairytale Tag. 

Rapunzel

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?

Ja! Ik hou van de zon en het lekkere weer dus ik ben in de zomer heel vaak buiten. En ookal is het slecht weer (zoals de afgelopen maanden..) kun je me nog vaak buiten vinden!

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?

Ik denk het niet.. ik ben nogal achterdochtig en ik heb het meestal wel door als iemand liegt.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?

Ik heb geen broers of zussen.

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?

Te weinig. Waarschijnlijk zo'n 6/7/8 uur..

I♥it | via Tumblr

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?

Een mooie persoonlijkheid. Aardigheid, bescheidenheid, passie.. dat soort dingen. Een 'lelijk' persoon vind ik dus iemand die dat soort dingen niet heeft en bijvoorbeeld discrimineerd of pest.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?

Pesten, discriminatie, mishandeling, anti-homowetten..
Dat soort dingen zijn niet eerlijk. Waarom zou je iemand pijn willen doen? Waarom? Wat is er anders aan een jongen die verliefd is op een jongen? Wat is het verschil tussen een buitenlander en een Nederlander behalve misschien de huidskleur en de cultuur? We zijn allemaal hetzelfde, dus waarom zou je iemand pijn willen doen door een valse opmerking te maken over de huidskleur..

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Eigenlijk hebben wij nooit bloemen in huis, maar omdat het nu richting Pasen gaat hebben we rood met gele tulpen.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?

Nee, helaas niet. Ik krijg waarschijnlijk wel een mopshondje. Mocht je nog een leuke naam weten voor een jongens mopshond, ik hoor het graag!

Untitled

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?

Nee..

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.

Ik ben lui en ik ben verlegen. Soms moet ik nog wat doen voor mijn blog maar kom ik in tijd nood omdat ik soms echt te lui ben. Vooral met mijn verlegenheid heb ik trouwens veel problemen. Ik durf iemand niet zomaar aan te spreken, zelfs mensen die ik ken durf ik soms niks tegen te zeggen.. klinkt raar, voor iemand die video's op YouTube maakt, maar het is helaas zo.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?

Mijn aller-grootste wens weet ik op dit moment niet eigenlijk. Tuurlijk, er zijn dingen die ik graag wil doen zoals: gitaar leren spelen, One Direction ontmoeten, reizen enz. maar dat zijn niet mijn aller-grootste wensen. Op dit moment zou ik het echt even niet weten.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?

Dat ligt eraan. Ik vertel niet snel mijn geheim aan iemand, maar als ik iemand erg mag dan wel, al ken ik diegene nog maar een week bijvoorbeeld.

Untitled

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?

Ik heb geen idee. Ik zou ook niet weten hoe je dat voor jezelf zou moeten bepalen. Soms ben ik best volwassen voor mijn leeftijd, maar ik kan ook echt heel gek en raar doen met mijn beste vriendinnen.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?

Mijn familie, mijn vrienden en mijn make-up collectie.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?

Dat ligt eraan. Op school wil ik het huiswerk meestal af hebben en dan werk ik heel hard. Maar ik kan, zoals ik eerder ook al zei,  heel lui zijn.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?

Ja, met mijn vriendinnen wel ja.

Pink smoke ♥

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?

Ja, tegenwoordig steeds meer en meer. Eerder vond ik shoppen niks aan. Nu wil ik het elke week wel. Ook volg ik de mode nu veel meer dan vroeger.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?

Nee.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Ja best wel. Ik kan me van sommige dingen veel aantrekken. Ook ben ik best wel snel onzeker.

bron: weheartit.com, teskuh.nl

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff