woensdag 21 mei 2014

HEMA Face Scrub.

0 comments
 
Over de HEMA huidverzorging heb ik vele goeie dingen gehoord. Ik had nog geen face scrub en nu vond ik er een bij de HEMA. Reden genoeg dus om deze even te reviewen. 



De verpakking is simpel. Groen met wit, maar het staat wel leuk. De geur is abrikoos met sinaasappel extract. Ik ben hier zelf niet zo'n fan van, en je blijft het eigenlijk wel de hele dag ruiken. 


In de ingredienten lijst staan natuurlijke ingredienten, maar ook alcohol! De alcohol staat vrij hoog in de lijst, wat betekent dat er veel van in zit. 



Zo ziet de scrub eruit. Romig, met abrikozen pitjes erin. 


Hier zie je de pitjes heel goed.



Before. Let niet op mijn lip op de foto, ik heb nogal veel velletjes opeens.
 

Met scrub.


After. Ik merk wel verschil, de huid ziet er wat egaler uit op een plek. Ook is het veel zachter.

Eindresultaat:

Geur: 6, ik vind het echt niet lekker, bijna stinken. Je blijft het lang ruiken.
Substantie: 8, ik vind de pitjes niet heel fijn maar het werkt wel goed.
Werking: 9, ik kreeg er één pukkel van, maar verder is werkt het super.

Eindcijfer: 8.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff