maandag 5 mei 2014

Tattoo inspiration.

2 comments
 
Ik vind tattoo's best mooi, als ze klein en girly zijn. Het leek me dan ook leuk om er een artikel over te schrijven. Ik laat in dit artikel tattoo's zien die ik mooi vind en ik leg ook uit waarom. De foto's komen trouwens van weheartit.com & tumblr.com.

Papierenvliegtuig.

.

Een papierenvliegtuig kan een paar betekenissen hebben en is ook nog super schattig! Het kan bijvoorbeeld staan voor je jeugd, voor reizen die je wilt maken of hebt gemaakt en het kan ook staan voor vrijheid.

Figuur.

Tattoo

Ik weet eerlijk gezegd niet waar het voor staat, maar ik vind het figuur mooi. Ook op die plek, aangezien je je haar er ook overheen kan gooien.

Vogels.

Freedom ☆☆

Vogels staan voor vrijheid. Ik vind vogels sowieso mooi als tattoo's, maar ik wil ook een tattoo met betekenis. Deze tattoo heeft betekenis en is super pretty!

Stop.



Ook deze tattoo staat ergens voor vrijheid. Ook staat het voor liefde voor muziek. Het zegt ''Don't control me'' en daarom staat hij voor vrijheid. De liefde voor muziek is natuurlijk omdat het tekens van een muziekspeler zijn, zoals een iPod.

Stay Strong.

stay strong

Een Stay Strong tattoo heeft natuurlijk super veel betekenis en ik ze ook super mooi! Ook pas het een beetje bij Demi Lovato.

2 opmerkingen:

  1. Geen idee of je nog actief bent maar kwam hier toevallig terecht.
    Dat 'Figuur' komt van Harry Potter en staat voor de relieken van de dood

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee of je nog actief bent maar kwam hier toevallig terecht.
    Dat 'Figuur' komt van Harry Potter en staat voor de relieken van de dood

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff