vrijdag 9 mei 2014

The beauty scenario TAG.

0 comments
 
Ik zag deze tag al een paar keer voorbij komen, vooral bij Britse en Amerikaanse youtubers en het leek me super leuk om deze ook te doen! 

Baby lips 💄

1. Je moet al je foundations weg doen en je mag slechts één budget- en één highend foundation houden. Welke houd je?
Ik heb geen highend foundation, maar ik zou er dan waarschijnlijk een kopen van Bobbi Brown, aangezien ik er veel goede dingen over gehoord heb. Bij budget houdt ik sowieso een Catrice foundation. Ik weet de naam niet precies meer, maar het was iets met matt. 

2. Je hebt een solliciatiegesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipstick op haar tanden. Zeg je er wat van of negeer je het volledig?
Ik zou het negeren. Als het iemand is die ik al wat langer ken zou ik er wel wat van zeggen, maar het kan ook verkeerd overkomen waardoor je niet aangenomen wordt.

3. Je voelt je niet helemaal je van het en hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om jezelf mooier te voelen?
Essence Longlasting lipstick, All About Red. 

4. Als je terugkijkt op je tienerjaren, wat zou je dan anders gedaan hebben met je haar en make-up?
Niks, aangezien ik nog een tiener ben.

Makeup 👄

5. Je vraagt je kapper om een Pixie Lott kapsel (schouderlang haar) maar ze verstaan je verkeerd en even je een pixi cut (kort kapsel). Wat doe je? a) Je lacht, vertrekt en belt hysterisch je moeder op. b) Je barst in huilen uit in de stoel en schopt een scene. c) Je vraagt om de manager en eist een vergoeding.
Ik denk C. Ik zou waarschijnlijk bijna moeten huilen, maar het wel inhouden en zeker geen scene schoppen.

6. Je vriendin verrast je met een 4 daagse city trip en je hebt maar 1 uur om in te pakken. Welk alles-in-één palette pak je in?
Ik heb eerlijk gezegd geen alles in 1 palette maar van oogschaduw kies ik W7 In The Buff en een lip-palette zou dan het Playboy palette zijn, aangezien ik geen andere heb.

7. Er is ingebroken in je huis, iedereen is veilig, maar je beautystash is overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat hij veilig is?
De Bourjois Mineral Matt Brush, voor foundation en blush.

8. Je vriendin leent je make-up en geeft het gehavend terug. Wat doe je? a) Je doet alsof je niets merkt. b) Je vraagt haar om een nieuw product voor je te kopen. c) Je doet stiekem hetzelfde bij haar producten.
A, ik zou het natuurlijk wel vervelen vinden, maar ik neem aan dat zij het ook niet expres deed. 

Makeup

Je mag de tag natuurlijk overnemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff