zaterdag 6 december 2014

10 recepten in één maand! - Update

0 comments
 
Ik vind koken de laatste tijd een van de leukste dingen om te doen. Ik heb voor Sinterklaas twee kookboeken gekregen van 24kitchen, en nu daag ik mezelf uit; ik wil namelijk minimaal 10 recepten maken deze maand. Ik weet dat mijn grote blogvoorbeeld Teske dit vorig jaar heeft gedaan, het was ook niet mijn bedoeling om haar idee te ''stelen'' dus ik dacht, ik vermeld het even. 

Maar in ieder geval, deze maand kun je dus wat kookartikelen en kookvideo's verwachten. Het meeste is zonder bakmix!

Ik heb donderdag al pepernoten gebakken, maar aangezien het zo kort voor 5 december aan was besloot ik om er geen video van te maken. 

Misschien komen er dus soms 3 video's online, soms 2 en soms misschien maar 1, maar ik laat het beauty & kerst gebeuren er niet door wegvallen. 

Tot nu toe gemaakt:
- Pepernoten (4-12-2014)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff