zaterdag 4 mei 2013

50 Feitjes Over Mij.

0 comments
 


Ik ga de tag 50 facts about me doen, ofterwel: 50 feitjes over mij. Ik weet dat de meeste van jullie me niet zo goed kennen, dus hiermee weet je ook meteen wat meer over mij. 

1. Ik heb een Keek account, maar ik kijk alleen video's, ik maak er zelf geen. 
2. Ik ben heel erg verkouden nu.
3. Ik hou van One Direction maar ik heb ze nog nooit in het echt gezien of contact gehad ofzo.
4. Ik zit heel veel op Twitter, ik heb iets van 1519 volgers, dus het is best leuk.
5. Ik ben Nederlands, maar ik vind het leuk om in Engels te praten.
6. Mijn echte naam is Daphne maar ik vind Daph leuker voor mijn blog.
7. Ik heb geen dieren maar ik wil heel graag een konijn.
8. Ik heb veel blogs gehad maar ik vergeet altijd de wachtwoorden. 
9. Ik ben bang voor spinnen, onweer, wespen en vrachtwagens.
10. Ik hou van muziek en zingen, maar ik zing heel vals. :(
11. Ik heb ook heel veel dagboeken gehad waar ik altijd vergeet om in te schrijven. 
12. Ik heb een verhaal op quizlet.nl, een fanfiction en het heet Someone Like You - Liam James Payne. Het is een One Direction fanfiction dus. (: 
13. Ik vindt The Wanter, Taylor Swift, Justin Bieber en de Kardashians niet zo leuk, begrijp me niet verkeerd, ik hou niet van haat en ik haat ze ook niet ofzo, maar ik vindt dat ze een beetje arrogant overkomen. 
14. Ik ben ongeveer 1.71 meter lang.
15. Ik ben 13.
16. Ik hou van Facebook.
17. Vroeger wou ik altijd een zangeres of juf worden, nu wil ik graag beroemd worden als blogger of als zangeres/acteur of anders werken met beroemde mensen.
18. Ik heb 3 beste vriendinnen.
19. Ik vind het heerlijk om videos van MazziMaz, Jacksgap, Zoella, Sam Pepper, Marcus Butler, Pointlessblog, Caspar Lee, Tatcherjoe, Teske, Beautygloss & Vera Camilla te kijken. Dat zijn YouTube-vloggers.
20. Mijn favorite winkels zijn H&M & Primark, ookal ben ik nog nooit in de Primark geweest.
21. Ik vind Engeland heel cool en ik zou willen dat ik een Brits accent had.
22. Als ik op vakantie ben in het buitenland, vind ik het eten vaak maar niks, ik heb veel liever gewoon Nederlands eten.
23. Mijn familie is niet heel groot.
24. Toen ik klein was vond ik het altijd leuk en stoer om naar Jetix te kijken omdat m'n moeder het niet goed vond ( van die vechtstukjes in sommige films. ) en ik hield echt van Totally Spies.
25. Liam's hond, Farrah Abraham van  Teen Mom 2, Jennette McCurdy oa. van ICarly, Jordan Jansen, Meiden Magazine, Meiden Gossip en nog wat onbekendere zangers/zangeressen/acteurs volgen mij op twitter.
26. Ik vind het leuk om de Sims 3 te spelen.
27. Mijn kamer is altijd een troep, vraag me niet hoe, maar 3 dagen na dat ik heb opgeruimd is het weer een troep.
28. Ik ben heel slecht in nagellak en eyeliner opdoen. 
29. Ik vind Amsterdam heel leuk om heen te gaan !
30. Ik heb heel heel heel heel veel posters. Misschien ga ik er nog een keer een blog over doen. 
31. Ik heb geen zusjes/zussen en broetjes/broers.
32. Ik zou wel in Londen willen wonen.
33. Mijn favorite eten is patat.
34. Ik ben heel erg verlegen in het echt als je me niet zo goed kent of als er veel mensen/volwassenen om me heen zijn.
35. Ik haat achtbanen de eerste keer dat ik erin ga, maar als ik er in ben geweest wil ik steeds maar opnieuw erin.
36. Ik ben naar iets van 20 concerten geweest.
37. Als ik een persoon moet kiezen die ik mag ontmoeten is het Liam, omdat hij zo sterk is. Hij is de eerste keer bij X-Factor afgewezen en de tweede keer eerst ook tot hij in een groep werd geplaatst ( gelukkig! ), hij is halfdood geboren, was ziek toen hij kind was en hij is ook nog gepest op school. Hij laat z'n fans zien dat ze sterk moeten blijven en nooit op moeten geven.
38. Ik hou ervan om Hollywood Heights, Teen Mom, I Didnt Know I Was Pregnant & Audrina te kijken. 
39. Soms proberen vrienden me wat nieuws te vertellen over One Direction maar ik weet het dan eigenlijk al.
40. Ik ben heel onzeker.
41. Ik hou van thee!
42. Ik rook niet, nooit gedaan en ik ga het ook nooit doen.
43. Ik hou van Rihanna's muziek maar doordat ze zich zo dom gedraagd is ze voor mij geen idool.
44. Mijn favoriete film is The Hunger Games maar dat wordt over een paar maanden waarschijnlijk This Is Us.
45. Ik heb geen favoriet liedje, die veranderd elke dag.
46. Ik draag een bril en ik vind het eigenlijk heel leuk!
47. Ik vind de namen Chloe en Scarlett mooi voor een meisje.
48. Ik vind de namen Jayden en Liam mooi voor een jongen. ( en niet alleen door Liam Payne. )
49. Ik heb nog nooit iets gebroken.... nouja de hart van een jongen maar daar gaat dit niet over.
50. Toen ik een kind was gaf ik de jongen die ik leuk vond tekeningen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, je kunt me altijd dingen vragen op de reacties hieronder of op mijn twitter @Daphyloves1DLMx
XXX.
Daph.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff