zaterdag 4 mei 2013

Parfum recensie: Essential Garden Vanilla Affair.

0 comments
 
Dit is een hele zoete parfum. Ik vind heel lekker. Maar het nadeel is dat er massaal bijen/wespen op af komen. Dus ik gebruik het alleen in de herfst en de winter. Ik denk dat de meeste tienermeiden deze parfum lekker vinden! Ik heb dit gekocht in Duitsland, maar ik weet niet of je het in Nederland ook kunt kopen, zo niet, spaar even je €7,49 bij ekaar en ga naar amazon.de.

De ingredienten zijn:

  • Alcohol
  • Denat
  • Aqua
  • Parfum
  • Linalool
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Disodium Edta
  • Bht 


En zo ziet de verpakking eruit:



Oke, nu hoeveel cijfers ik het zou geven. (1/10)



  • De geur: 9, het is best wel sterk, als dat wat minder was werd het een 10.
  • De verpakking: 8, het is een beetje saai maar ik vind het geel wel leuk samengevoegd met het wit.
  • De naam: Die vind ik leuk ! Een 10 !
  • Totaal: 9 ! Dat is heel goed, dus als je het graag wil hebben je kunt het hier vinden.



XXX
Daph.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff