zaterdag 4 mei 2013

Shoplog!

0 comments
 




Dit is mijn eerste shoplog.
Deze week heb ik 3 shirts gekocht, 1 soort denim jasje en 1 paar slippers.

De shirts:

H&M

Dit shirt is €7,- best goedkoop dus. Het is de maten: XS, S, M & L. Het is gemaakt in Turkije. Ik vind dit een heel leuk shirt.




Ik heb dit shirt er ook gekocht. Ook gekoop, maar wel wat duurder. Het kost €9,95. Ik denk omdat het in het oranje is en ik het net voor Koninginnedag heb gekocht. Het is ook in XS, S, M & L en ook gemaakt in Turkeije.

Skooter: 



Dit is een winkel die alleen in het Noorden van Nederland zit volgens mij. In de provincie Groningen zitten er sowieso een paar. Ik doe dit shirt over topjes aan enzo. Het is wel duur, €28,-. Maar ik vind het wel een heel mooi shirt. Het is in de maten XS, S, M, L & XL.

De slippers:




Ik heb deze slippers gekocht bij de Scapino, die volgens mij door het hele land zit. De maten zijn: 38, 39, 40, 41 en 42. De maten 36 en 37 zijn uitverkocht. Ze kosten €19,99.




Dit is mijn jas van het merk Gaastra. Het kost €99,95 maar het is het waard ! Het is zo'n leuke jas ! Het is een zomerjas met een capuchon en ik vind het gewoon een geweldige jas. Het is in de maten: XS, S, M, L, XL & het is in de kleuren, zwart/donker blauw, blauw, geel, mintgroen, rood/roze en oranje. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff