zaterdag 4 mei 2013

Review: Vogue Girl Parfum Deo Teddydeer.

0 comments
 


Ik vind deze deo erg lekker maar ik heb een erg gevoelige huid. Geen goede keus ! Mijn huid werd er dik en rood door. 

Maar goed, de verpakking en de geur is lekker. 

Op de verpakking staat:
Verleidend en lief, dat is de exclusieve  geur van VOGUE GIRL Teddydeer. Beleef de heerlijke zoete geur. VOGUE is zacht voor de huid en geeft je een fris gevoel.

Maar het is eigenlijk niet zacht.

Ik vind de verpakking wel heel leuk! Kijk: 



Ik vind het echt cool!

Oke, nu hoeveel cijfers ik het zou geven. (1/10)

  • De geur: Het ruikt een beetje als mango, perzik en annanas samen. Een beetje tropisch. Het is voor mij een 8.
  • De verpakking: 10 ! Ik hou van hertjes. 
  • De naam: 7, het is best moeilijk uit te spreken en het is best lang.
  • Totaal: 8.3, nou dat valt nog meer maar er gaat nog een punt af, omdat het helemaal niet zacht voor de huid is terwijl dat er wel opstaat dus 7.3. (:



Hoop dat je het weer leuk vond ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff