dinsdag 7 mei 2013

Moederdag!

0 comments
 
In deze blogpost ga ik wat dingen zeggen over Moederdag.
Dit is een speciale dag voor alle moeders. 




Oke, het meest belangrijke is dat het van jou komt, hoe dat in gedachten. Het is niet zoals: ,,Ik moet mn moeder wat leuks geven dus koop ik die ketting voor €100,- wel.'' NEE !
Natuurlijk zijn ze er wel blij mee, maar ze hebben liever iets wat jij gemaakt hebt.
Moeders zijn met de meeste dingen blij als jij het gemaakt hebt.... en je best erop deed !

Weet je niet wat je moet maken ? Hier zijn een paar ideeën. (MOEDERS NIET KIJKEN!)

- Koop wat verf en maak iets leuks zoals een schilderij.
- Schrijf een klein gedichtje, die mag wat ondeugend zijn, zolang het maar grappig is en vooral soms lief.
- Maak een mooie collage met jouw foto's erin.

Ik vertel je wat ik heb gegeven.


Update: Ik gaf mijn moeder een miniverpakking met daarin deo van rexona, andrelon shampoo en er zaten nog 2 dingetjes in. Ook gaf ik haar een mok, zelf bestempeld met spijkers en verf, in die mok zat snoep. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff