zaterdag 27 juli 2013

Mijn fashion voorbeelden, juli 2013.

0 comments
 


Ik hou erg van mode, zoals jullie wel weten. 
Iedereen heeft een eigen style, en daarbij horen ook eigen voorbeelden.
Dit zijn mijn voorbeelden: 

Demi Lovato.


Hier bijvoorbeeld. Dit is echt iets wat ik zou dragen. Misschien in andere kleuren maar het is cool. De jas is stoer, een tikkeltje overdreven, wat goed matcht bij het simpele grijze shirtje. De zwarte broek is ook mooi simpel. 2 basics combineren met een knaller, dat is mooi. De make-up is ook cool. De ogen niet overdreven, maar de lippen springen eruit! :) 

Leigh-Anne Pinnock. 


Dit is een skaterlook. Simpel shirt, stoere ketting, skinny jeans en vans om het af te maken. Geweldig! Ook dit zou ik zo dragen. Het shirt is simpel, maar origineel. De broek heeft een geweldige kleur, waar de schoenen perfect bij passen. De kettingen maken de stoere look helemaal af. Het haar zou ik misschien wel anders dragen.... maar de makeup is ook helemaal goed. Net als bij de vorige look: de lippen springen eruit!! 

Ariana Grande.

De simpele look. Leuk zwart topje, met een geruit overhemd. Ook dit matcht perfect. Ik vind het wel cool dat ze hier een hele stoere look heeft, terwijl ze meestal schattige jurkjes aan heeft. Ze heeft hier (bijna) geen make-up op. Wat haar ook heel mooi staat. Bruin haar vind ik persoonlijk mooier dan haar rode haar. Het bruine maakt haar volwassener. 

Zoella. 



De classy look. Een simpel wit shirt met een simpele zwarte broek is altijd goed. Met die donkerrode muts is de look helemaal af. Simpel, maar classy. Ook zei heeft bijna geen make-up op en haar haar zit normaal, maar mooi. 

Dit zijn mijn voorbeelden, als jullie ook voorbeelden hebben, laat een reactie achter ! :) 

XXX Daph. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff