maandag 29 juli 2013

Review Action gezichtsreinigingsdoekjes.

0 comments
 


Normaal ga ik voor make-up remover naar een andere winkel, maar ik moest even snel en was dicht bij de Action dus ik dacht, waarom ook niet. Ik wist niet welke ik zou moeten nemen, aangezien er 2 soorten waren. Ik heb ze dus maar beide gekocht. De eerste heb ik al getest, Facette sensitive. Hij bevalt heel goed,  irriteert niet, ruikt niet raar, is lang houdbaar & hij werkt heel goed. Er zit, zie ik nu, ook vitamine E in. 1 pakje bevat 25 doekjes. Hoe duur ie is, weet ik zo niet meer.




De tweede heb ik nog niet geprobeerd, dus dat ga ik nu doen. Ze zijn opzich wel goed, maar de geur is niet zo lekker en deze irriteert wel een beetje. Ook hier zitten 25 in en er zit vitamine B5 en E in. De verpakking vind ik minder mooi, wat ook jammer is. Hij is wel langer houdbaar en hij is goedkoper. De naam is: ONYX Dermo Labs Oog & Make-Up reinigingsdoekjes.


Ik vind de Facette net is fijner. 

XXX Daph. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff