zondag 29 december 2013

2 nieuwe favorites!

1 comments
 
Ik heb 2 nieuwe favoriete producten. De Vaseline Spray & Go! en de Bodymist van de Claires. 


De kwaliteit van de foto is niet zo heel goed, maar mijn camera was leeg.


Het zijn hele fijne producten. Vooral de bodymist gebruik ik heel veel. De geuren zijn heel lekker. De Vaseline ruikt naar koffie en de bodymist naar aardbei. De Vaseline droogt, na mijn mening, nog niet helemaal snel genoeg, maar altijd nog sneller dan bodylotion. Ik zei, volgens mij, in mijn shoplog dat ik er nog een review over zal  schrijven, maar aangezien ik hier al veel over het product vertel, doe ik hier geen review meer over. De producten zijn het geld echt waard, dus dit is echt een aanrader.




1 opmerking:

  1. Ik heb beide producten nog niet gebruikt, ik ben benieuwd!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff