dinsdag 31 december 2013

Mijn 2013, 2014 here we go!

0 comments
 
2013 was voor mij vooral een gemengd jaar. Verdriet, maar ook veel fun! Ik ging bijvoorbeeld naar de middelbare school! De oude klas viel dus uit elkaar, en daar ben ik best lang verdrietig om geweest. Ik mis sommige mensen soms best wel veel, maar gelukkig zie ik de meeste in de pauze nog wel. Ik vind de middelbare veel leuker dan de bassischool, behalve het huiswerk en het moeilijkere werk.


Dit is de collage die ik heb gemaakt, met de leukste momenten uit 2013! De grootste foto is mijn logo, en ik heb ik 2013 natuurlijk mijn blog aangemaakt! 
De foto rechtsbovenin is van een van de thumbnails, omdat ik in 2013 ben begonnen met YouTube. 
De Midnight Memories is de screenshot van mijn IPod, ik wou heel graag een IPod en die heb ik gekregen, dus daarom staat die ertussen.
De Vans zijn de eerste Vans die ik ooit heb gehad, en ik ben er heel blij mee.
De donuts staan voor de eerste donut die ik ooit heb gehad, die had ik in 2013.
Zoella staat er omdat ik in 2013 heel erg verslaafd ben geworden aan YouTubers.
Zayn en Louis waren daar in Amsterdam en ik was natuurlijk super blij dat One Direction in Nederland was, ookal had ik geen tickets. En ook nog eens, in 2013 kreeg in One Direction tickets voor 2014!
5SOS, daar ben ik in 2013 fan van geworden, i love them. 

Dit is echt een lifestyle blogpost, sorry als je daar niet van houdt. En btw, Gelukkig Nieuwjaar en een gezond 2014!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff