maandag 23 december 2013

And thats who i am tag.

0 comments
 
Ik doe vandaag de 'And That's Who I Am' tag. Ik zag deze tag bij Teske. Check haar blog ook even als je niet weet wie ze is! Bij deze tag zoek je afbeeldingen op de tumblr pagina van And Thats Who I Am. Helaas posten ze geen nieuwe afbeeldingen meer, maar er staan genoeg op. Je slaat de afbeeldingen die bij jou passen op, en zet ze dan hier neer. Simpel. 

Ik vindt Britse accenten altijd super mooi en... ik wil gewoon Brits zijn!

Ik haat huiswerk... tja, who doesn't? 

Deze is zo waar. Als ik naar One Direction luisteren wil, mag ik dat toch zelf weten? Heel veel mensen gaan meteen reageren als: ,,OMG doe dat *piep* muziek af. 

Ook deze is heel erg waar...

Ik schrijf een blog en een fanfiction... ik ben dus volgens mij best goed met woorden.

Ik maak lijstjes voor alles! 

Ik ben heel snel ergens verslaafd aan... One Direction, muziek, Twitter, bloggen, YouTube filmpjes kijken, Facebook, Instagram...

Als iemand hulp nodig heeft, i'm here for you. 

In het echt ben ik heel stil. Verlegen. Op internet heb ik daar helemaal geen last van. 

Ik kan echt niet flirten, hihi. 

Niet meteen bedoelt als: ik wil met diegene trouwen, of ik wil zijn vriendin zijn. NEE! Ik zou graag een beste vrienden zijn met Louis, Liam, Niall, Harry of Zayn.

Ik val op jongens met mooie ogen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff