maandag 23 december 2013

Favorites van 2013! #vlogmas

0 comments
 
Zoals jullie weten zit dit jaar er bijna op. Het was een top jaar, maar ook best stressvol. Ik ging dit jaar van groep 8 naar 1hv. In groep 8 kreeg je bijna geen huiswerk, nu meestal 2 of 3 vakken op een dag! Het went wel, maar het was wel even stressen. Ik dwaal weer af... great. Anyway, vandaag laat ik jullie mijn favoriete YouTubers, Songs, Makeup, Films enz zien van 2013. 

YouTubers
Ik kijk verschrikkelijk veel YouTubers! Ik kijk vooral veel Britse en Nederlandse, de Amerikaanse kijk ik bijna nooit. Ik vindt ze vaak te overdreven. De YouTubers waar ik toch wel een beetje 'fan' van ben zijn Caspar Lee (dicasp), Marcus Butler (marcusbutlertv), Alfie Deyes (pointlessblog), Joe Sugg (tatcherjoe), Zoe Sugg (zoella), Jack & Finn (jacksgap), Teske de Schepper (Teske de Schepper & mylovebuglife), Diana Leeflang (disfordazzle), Rutger Vink (furtjuh) & Vera Camilla (veracamilla).  A lot, i know. Als ik één Britse en één Nederlandse Youtuber moet kiezen, zijn het toch deze: Marcus Butler & Teske de Schepper. 

Songs

Ik luister heel veel muziek. Toch luister ik het meest naar Pop, Poppunk, Poprock, R&B, en ik vind sommige rap en sommige house muziek ook wel leuk! Op dit moment zijn mijn favoriete nummers: Strong van One Direction, Boy van Little Mix, Monster van Eminem ft. Rihanna & Beside You van Little Mix.  Sorry, maar hier kan ik echt niet tussen kiezen!

Make-up

Ik vind de absolute winnaar van 2013 de eyesorbet van Essence. Ik ben sowieso fan van Essence, aangezien de kwaliteit vrij goed is en de prijs vrij laag! De eyesorbet is een soort vloeibare oogschaduw die opdroogt op je oog. Ik heb ze bijna allemaal, ik heb alleen de groene en de witte niet. 



Films
Ik ben een directioner, dus eigenlijk is mijn favoriete film One Direction: This Is Us. Maar laten we die even niet meetellen... Dan kom ik al snel uit bij de film Despicable Me 2. Ik vind deze film zo grappig, en je wordt gewoon meteen blij als je die schattige Minions ziet! 

Best moment 2013

Je kan hier natuurlijk een prive antwoord invullen, dan is het voor mij de dag waarop ik One Direction kaartjes kreeg. Ik was zo blij en ik ging die dag ook nog naar de Primark! Ook de dag dat mijn blog 1000 viewers had is voor mij heel speciaal! Het beste showbizz moment was toen het bekent werd dat Zayn en Perrie gingen trouwen! Awh. Ik vond het zo lief, en ik vind het nog steeds super leuk! 

Neem gerust deze tag over, ik heb het zelf verzonnen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff