maandag 16 december 2013

DIY Kerstbakje (Easy) #Vlogmas #Day16

0 comments
 


Het is bijna kerst, en ik heb mijn decoratie op dit jaar vooral zelf gemaakt. Hieronder zie je het resultaat van het kerstbakje die ik heb gemaakt.






Wil jij dit ook maken? Dan heb je dit nodig!
  • Een mooie glazen pot, doorzichtig. De pot die ik heb gebruikt is van de Intratuin, maar je kunt natuurlijk ook bij de blokker of de action kijken.




  • Een kerstslinger. Ik heb een witte gebruikt, omdat het best goed bij de rest past, maar je kan ook een andere kleur gebruiken. De mijne komt weer van de Intratuin.





  • Een kerstbal, ik heb een rode van de Intratuin. Maar je kunt natuurlijk zelf weer kijken welke je leuk vindt.




  • Verder heb je nog een paar bloemversieringen nodig. Hierbij is het misschien wel makkelijk om bij de Intratuin te kijken, aangezien ze daar heel veel versieringen hebben.





Je pakt de bak en je doet er één slinger in. Je propt het zeg maar naar beneden.








Dan pak je de versiering en steek je dat erin aan de zijkant.







En dan eindig je met de kerstbal en die leg je voor de versieringen erin.












Het is simpel, maar leuk om te doen en ik vind het resultaat echt super! Als je dit ook hebt gemaakt stuur dan even een foto op instagram met de hashtag #DIYwithDAPH of stuur een foto op twitter @Daphsblogg, of natuurlijk naar mijn mail: daphsblogger@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff