maandag 16 december 2013

Review Beauty Box Yves Rocher (Cadeau tip!)

0 comments
 



Vandaag review ik de Beauty Box van Yves Rocher. Ik heb deze box al een tijdje en ik ben er zeer tevreden over. Er zitten 6 kleuren bronzers in, 3 oogschaduwkastjes, 1 bronzerkwast, 1 lippenceeltje, 24 lipstick-kleuren, 24 oogschaduwkleuren en 1 spiegeltje. Kortom, almost all that you need. Het zit in laadjes, die je ook uit het doosje kan trekken.







Ik begin even met de bronzer (highlighter, blush), dat zit in het onderste laadje. Dit zijn de 6 kleuren:




Ik gebruik de bovenste 2 vooral veel, en ook de onderste aan de linkerkant. Dit past namelijk het beste bij mijn huidskleur. Ik wou graag laten zien hoe ze op de huid lijken, maar het valt niet echt op, dus dat is geen optie. Ik vind het op zich goeie bronzers, highlighters en blush (licht aan je huidskleur). Omdat het niet opvalt krijgt het geen 10 van mij, maar zeker een 8.8 tot een 9! De kwastjes vind ik niet super, maar ook niet heel slecht, die krijgen een 7.2




De lipstick vind ik vrij goed, nog niet perfect. Dit komt omdat het heel erg plakt, en vrij sterk ruikt, wat ik met lipstick niet zo fijn vind. Er zitten ook heel veel bruine, rode en donker rode tinten in, geen een roze. Toch is de variatie best goed, aangezien er ook goud in zit, wat je in andere boxen vaak niet vindt. Voor deze lipsticks/lipgloss geef ik een 8.3




Dit zijn 5 kleuren uit de lipgloss/lipstick geswatcht. 





De oogschaduw vindt ik super! Mooie kleuren, natuurlijk maar je kunt er ook wel wat extreme looks mee maken. Ik vind vooral de natuurlijke kleuren mooi, want dat gewaagde vind ik over het algemeen beter voor feestjes, al lijkt het bij sommige meiden echt super mooi! Bij mij niet. Natuurlijke kleuren lijken bij mij beter. Over het pigment kan ik helaas niks zeggen, aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb. Maar in ieder geval: de oogschaduw is top! Het krijgt een 9.5



Natuurlijke kleuren geswatcht met flits.



Natuurlijke kleuren geswatcht zonder flits.

Extremere kleuren geswatcht zonder flits.


Extreme kleuren geswatcht met flits.


De hele box bij elkaar krijgt van mij dan een 8.5. Het gemiddelde van de genoemde cijfers van net is dan ook een 8.45, maar ik vind dat het sowieso wel een 8.5 waard is. Een 9 is net iets te hoog, een 8 net iets te laag, dus 8.5 is het perfecte cijfer!


Je mag natuurlijk ook altijd een verzoekje achterlaten voor een review, of een leuke tag/challenge. Ik doe het waarschijnlijk zo snel mogelijk, als ik het een leuk idee vindt! Laat dan even een reactie achter of stuur een mailtje naar daphsblogger@gmail.com of stuur me een DM/Tweet op Twitter! @Daphsblogg !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff