zaterdag 7 december 2013

First Time Tag.

0 comments
 
Yeah, je ziet het goed: 2 blogposts op één dag! Dat komt omdat ik naast het vlogmas ook graag gewoon artikelen wil schrijven, en dus niet alleen over kerst. Dit is de First Time Tag, je mag deze overnemen btw.

First best friend 
First concert
First celebrity crush
First word
First job
First phone
First tweet
first makeup
first fear
first pet
first person that you send a message today
first boyfriend
first crush
first youtube video
first person that you followed on twitter
first person that you subscribed to on youtube
first time to another country

Mijn eerste beste vriendin kende ik letterlijk vanaf mijn geboorte. Ik ben 2 dagen na haar geboren, in hetzelfde ziekenhuis,
en we woonden in dezelfde straat, vlak bij elkaar. We gingen veel met elkaar om, en we zijn nog steeds goeie vriendinnen! 
(Ik noem trouwens geen namen, sorry.)

Mijn eerste concert was K3, toen ik ongeveer 4 of 5 was. Daarna ben ik veel met mijn ouders mee geweest naar artiesten die zij goed vonden. Toen ik rond de 9 was ben ik naar Nick en Simon geweest en toen ik ongeveer 11 was ben ik naar Jan Smit geweest, wat ik leuk vond want ik was daar toen best wel fan van. Ik ben nu fan van One Direction, wie niet?, en ik ga 25 juni 2014 naar One Direction toe! In de Amsterdam Arena, Amsterdam.

Ik had eigenlijk 2 celebrity crushes gehad toen ik klein was... Joe Jonas en Zac Efron, wat puur komt door Camp Rock en High School Musical. Ik weet niet meer wie de eerste was, maar volgens mij was het Joe.... anyway, daarna kwam Simon van Nick en Simon, Ferry Doedens, Ruud Feltkamp en nu zijn mijn 2 celebrity crushes Liam Payne en Louis Tomlinson. 

Mijn eerste woord... hmm dat weet ik dus niet. Maar het was waarschijnlijk niet heel speciaal, want niemand weet het, hahah. Update: Mijn vader zei het net: mijn eerste woord was papa, is dat niet lief. <3



Ik werk nog niet, dus het eerste soort van 'werk' zijn klusjes van mijn ouders waar ik dan geld voor kreeg/krijg. 

Mijn eerste mobiel was een mobieltje van Samsung, die eerder van mijn opa was. Het was zo'n klapding, in het zwart, waar je eigenlijk niks meer mee kan doen behalve één spelletje, bellen, duur internetten en sms'en. Daarna kreeg ik een oude LG van mijn vader, en nu heb ik een Samsung Galaxy S3 Mini. 

Mijn eerste makeup kreeg ik van mijn vriendinnen, allemaal tegelijk op mijn verjaardag, toen ik 8/9 was. Het eerste weet ik dus niet, maar ik denk een donkerrode nagellak van Essence die ik van een hele goeie vriendin heb gekregen.

De eerste angst was valangst (hoogtevrees) denk ik, hahah.

Toen ik heel klein was, een paar maanden oud en dat waren schildpadjes. 

Ik heb niemand een bericht gestuurd vandaag.

Mijn eerste vriendje was vorig jaar, in groep 8. Ik heb het na een week alweer uitgemaakt om een paar redenen, maar die ga ik natuurlijk niet noemen. 

Mijn first crush... oh god. Dat is een jongen die nu nog bij mij in de klas zit. Ik weet nog dat ik hem in de kleuterklas altijd tekeningen gaf, en dat we veel met elkaar omgingen enzo. Daarna kwam zijn beste vriend in groep 5 en 7.... en in groep 8 zeg ik maar niet, aangezien dat nog niet zolang geleden is. Nu maar hopen dat niemand van deze jongens mij blog leest. 

Mijn eerste You-Tube video was een Schrik Niet filmpje, die helemaal niet eng was. *FAIL* 

Het eerste persoon dat ik volgde op Twitter was waarschijnlijk een van mijn vriendinnen, ik denk mijn beste vriendin nu. 

De eerste You-Tuber waarop ik abonneerde was VeraCamilla, en daarna Teske. Ik volg nu echt heeeel veel Youtubers maar dit zijn mijn favorieten:
- Teske
- Foodgloss
- MarcusButlerTV
- Pointlessblog (Alfie) 
- Zoella
- TatcherJoe 
- Tyler Oakly
- dicasp (Caspar Lee) 
- Furtjuh
- Jacksgap
- Realiteittijd (Mert) 
- disfordazzle (Diana) 



De eerste keer dat ik naar een andere land ging was ik denk ik 4 ofzo, en dat land was Duitsland. :)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff