dinsdag 24 december 2013

Kerstavond & DIY kerstkaarten.

0 comments
 
Het is vanavond kerstavond, al wordt dat in Nederland niet echt veel gevierd. Toch wil ik jullie alvast een fijne kerst wensen! Ik heb een kerstkaart gemaakt, en die laat ik hier zien + de how to... 



Je hebt een lang papier nodig, een onderwerp (zoals een beeldje), een lichtslinger en nepsneeuw. 




Je legt het papier zo neer dat je een soort fotostudio hebt, en dan doe je er een beetje sneeuw op. Dan zet je het beeldje erop samen met de lampjes. Nu doe je de lampjes aan en maak je de foto. Je kan het beste dicht bij een raam de 'studio' neerzetten. 

Dit is mijn onbewerkte resultaat: 



Opzicht vindt ik dit al mooi, maar bewerkt wordt het natuurlijk nog veel mooier!
Ik heb de mijne bewerkt met Picmonkey.


Dit was een kleine DIY. Ik hoop dat jullie je kerstkaart leuk vinden! Speciaal voor jullie en mijn Facebook vrienden gemaakt! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff