dinsdag 24 december 2013

Shoplog Oldenburg.

0 comments
 
Ik ben zaterdag naar de kerstmarkt in Oldenburg geweest, dat ligt in Duitsland en daar was een kerstmarkt. Op de kerstmarkt heb ik behalve kleine oliebollen niks gekocht, daarom staat er ook geen shoplog kerstmarkt Oldenburg. 



Ik ben als eerste naar de Familia geweest. Dit is een grote supermarkt/warenhuis waar ze heel veel spullen verkopen. Ook make-up. Ik heb een lipstick van Essence gekocht.

Essence 07 Natural Beauty, longlasting lipstick.
Hoe het eruit ziet op mijn lippen..
Swatchen...

Het is een hele fijne lipstick. Hij kost 2 euro!

Toen ben ik naar de claires gegaan. Ik heb daar het meeste gekocht.

Little Mix armbanden, eigenlijk €3.95, nu €2.50
Nicki Minaj armbanden, eigenlijk €3.95, nu €2.50
Justin Bieber armbanden, eigenlijk €3.95, nu gratis!

Als eerste zag ik Little Mix armbanden, maar er was een actie, koop 2 setjes armbanden en krijg één setje gratis. Ik heb die van Nicki Minaj erbij gekocht en ik kreeg nog een gratis... Justin Bieber. Ik ben totaal geen fan van Justin Bieber, maar anders kreeg ik The Wanted, en daar ben ik al helemaal geen fan van. Dan heb ik liever Justin Bieber!

Lipsmackers, €14.95

Ik kocht ook lipsmackers met allemaal leuke smaken. De smaken die erin zitten zijn: Coca Cola vanille, Coca Cola, Coca Cola Cherry, Fanta Orange, Sprite, Fanta Grape (cassis), Fanta Strawberry, Fanta Pineapple.

Bodymist, 4.95
En als laatste kocht ik een bodymist, waar ik niet veel over ga zeggen want er komt waarschijnlijk nog een review over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff