donderdag 26 december 2013

Kletsblog.... om 0:48 's nachts/in de ochtend... dat kan natuurlijk!

0 comments
 
Ik heb dus echt geen zin om te slapen, en ik had met kerst nog niks met mijn blog gedaan, dus ik dacht, laat ik eens lekker gaan kletsen. Ik keek naar 'My Big Fat American Gypsy Wedding,' nu naar 'Battle of the Brides,' ik had net een Whatsapp avondje met een paar goeie vrienden, als jullie dit lezen iloveyou, en ik lig op bed met de telefoon naast me, laptop op schoot met Blogger en Facebook. Niet zo speciaal dus, en dit wordt waarschijnlijk echt een random blogpost. 



Ik heb net voor het eerst Home Alone gezien jongens, en ik begon meteen met Home Alone 4! Leuke film! Ik had echt nog nooit Home Alone gezien, alleen maar kleine stukjes! Is dat raar? Ja? Ik ben gewoon raar.

Vandaag heb ik niet zoveel gedaan, gewoon gezellig met de familie. Niemand is nog wakker hier, en op Facebook zijn er nog maar 11 vrienden online! Dat vind ik niet leuk, ik voel me echt lonely.

Hebben jullie een leuke kerstgehad? Ja? Mooizo! Ik ook! Nee? Waarom niet? :( Hopelijk wordt 2014 beter! Wat hebben je gekregen, of vier je geen kerst? Laat me het weten in de reactie's! Ik heb Our Moment, de parfum van One Direction gekregen, een paarse Max Factor oogschaduw, This Is Us, de One Direction dvd, 3 Sims 3 cd-rom's, een Essence Parfum pakket & 5 Baby Lips! Ik ben er zo blij mee! Sommige dingen zie je misschien nog wel terug in een review of favorieten blogpost.

Ik heb ook voor jullie research gedaan! Nu weet ik wat pigment in make-up is.. ik dacht het eerder ook al wel maar ik wist het natuurlijk niet zeker. Nu wel dus!



Battle of the Brides is best een raar programma... als je het niet kent, het is een programma op TLC en 2 bruiden moeten een bruiloft samen plannen zodat alles hetzelfde is. Dan winnen ze een geldprijs. Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd.

Ik word nu vrij moe, dus ik hou maar eens op met deze random klets blogpost.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff