vrijdag 27 december 2013

Mijn verlanglijst.

0 comments
 
Ik ben vrij tevreden wat ik heb aan make-up, parfum en shampoo. Zo heb ik ongeveer een halve kast vol shampoo/zeep/douchegel/bodylotion, ongeveer 10 parfums en iets meer dan een bak vol make-up. Maar er zijn natuurlijk altijd nog dingen die ik graag wil hebben, maar het toch weer zonde vind van het geld, aangezien ik al zoveel heb. Dat laat ik jullie in deze blogpost zien! Let op... het kan wel eens een hele lange worden...

Please make me happy

Ik begin bij The Beauty Bakery, een cosmetic winkel met vooral veel zeep



Ik heb volgens mij 3 potjes scrub. 1 van Hoe Overleef Ik, 1 van de Action en 1 zelf gemaakt. Opzich zijn dat er niet zoveel, maar ik krijg ze gewoon echt niet op, jongens. Dat vind ik heel jammer, want ik wil heel graag deze Sugar Scrub kopen. Het is de smaak/geur/soort Gingerbread Cookies, en dat ruikt natuurlijk super lekker... en het is een lekkere geur voor de Winter! Aan het einde zet ik alle links neer, zodat je het kunt kopen als je dat wilt. 

Ik heb nog geen cleanser, dus misschien dat ik deze maar gewoon ga bestellen! Dit is een komkommer cleanser. Als je niet weet wat een cleanser is: een cleanser haalt make-up resten en dode huidcellen op een milde wijze weg. Het lijkt me super handig, en een lekker geur want ik hou van komkommer. Voor de winter is de geur niet zo geschikt, maar als het weer wat warmer is in de zomer is het natuurlijk heerlijk!

Hier mag je me om uitlachen, maar dit vind ik echt super leuk! Starbucks aardbei lipbutter! Als je mijn blog al langer volgt dan weet je misschien hoe verslaafd ik ben aan lipbutters, lipstick, lipgloss en vooral: lipsmackers. Ik heb eigenlijk nog maar 1 lipbutter: uit de Chocomania-lijn (denk ik) van The BodyShop. Dus misschien koop ik deze dan ook maar...

Een Scrub Handschoen is iets wat ik nog niet heb, maar het lijkt me veel handiger dan dat je de scrub op je handen hebt! Misschien is deze ook wel handig om te kopen..

Nu gaan we naar The Body Shop. 


Ik had nog nooit gehoord van een Beautifying Oil, maar het geeft je haar, gezicht en lichaam blijkbaar een prachtige natuurlijke glans! I want! 

Bij Eyes Lips Face, ofterwel E.L.F., heb ik denk ik de meeste producten uitgezocht. 


Dit is een reinigingsmiddel voor kwasten op penseeltjes. Niet appart, maar wel handig. 


Hierboven zie je een professionele kwasten set. Ik heb nog geen professionele kwasten dus dit staat zeker op mijn verlanglijst!


Naar de Zit Zapper ben ik het meest benieuwd, aangezien mijn huid ver van perfect is. De Zit Zapper voorkomt Jeugdpuistjes en een vette huid, het verzorgt acne en vermindert rode plekjes! 

De make-up spray is een soort haarlak voor je make-up, het zorgt er dus voor dat je make-up langer blijft zitten. Ook hier ben ik erg benieuwd naar.

En als laatste, dit palette! Ik was meteen verliefd toen ik het zag, want je kunt er super looks meemaken en het is nog vrij goedkoop! Toch heb ik het nog niet gekocht. Het palette heeft 100 kleuren en het is in 2 verschillende soorten verkrijgbaar. Marble Eyeshadow of Eyeshadow. Ik vind de gewoon mooier, dus voor mij Eyeshadow! 

De genoemde producten:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff