donderdag 5 december 2013

Sinterklaascadeau's. :D

0 comments
 
Vandaag is het 5 december, PAKJESAVOND. Eerst wil ik even zeggen (voor de kids), dat lootjes trekken doen we alleen maar omdat Sinterklaas het te druk heeft, die gaat liever dan even bij de kleine kinderen langs. ;) 



Ik vier het zelf niet echt meer met cadeautjes, alleen op school. (Lootjes trekken.) Ik had mazzel, want een van mijn beste vriendinnen had mij. :) Als je dit leest, heel erg bedankt voor de leuke cadeau's.

Natuurlijk vier ik het wel, en krijg ik wel bijvoorbeeld een chocolade letter ofzo, maar geen cadeautjes meer. Die krijg ik met kerst. We maken het thuis altijd gezellig met pepernoten, spellen en andere leuke dingen. Hoe dat was, hoor je later.

Ik ga het hier, in deze post, vooral hebben over hoe het op school ging en wat ik heb gekregen. 

We moesten vandaag om 08:30 op school zijn, net als anders. We waren al een beetje laat, dus we moesten heel snel de cadeautjes wegbrengen naar het juiste lokaal. Gelukkig waren we net toen de bel ging klaar en toen gingen we naar RT (Rekenen en Taal hulp). Ik zit bij rekenen samen met veel van mijn vrienden&vriendinnen ofcourse. :D RT is best saai.... maar we mochten achter de pc, dus het viel dit keer wel mee. Anyway, daarna hadden we geschiedenis maar we hadden inval dus hebben we een spel gedaan, heel grappig. Toen pauze, heel gezellig, en toen aardrijkskunde......... SAAI. Maarja... toen hadden we eindelijk Sinterklaas met onze mentor.

We gingen in een kring zitten met de cadeautjes in het midden. We deden het als volgt: Iemand mocht beginnen en gaf een cadeautje aan iemand anders.  Diegene (die het cadeau kreeg) moest het gedicht voorlezen en dan een cadeau geven aan iemand anders. Na twee gedichten mochten ze uitpakken en zo ging het steeds door. Het gedicht die ik gaf weet ik niet meer, maar het gedicht die ik kreeg ging zo:

Lieve Daphne,
Sint en Piet zijn weer in het land.
En daarom is de Sint in de winkel de grootste klant.
Hij heeft gekeken naar je verlanglijstje. 
En heeft iets gevonden voor een mooi prijsje. 
Dus maak snel je pakje nu maar open, vlug en snel. 
Want voor je het weet hoor je zo de schoolbel.
Groeten van Sint en Piet. 

Echt super lief! Ik heb dit gekregen btw:



In het doosje, bovenaan, zat alles. Van links naar rechts is het dit:

- CHOCOLADE IPOD. <3
- Lichtroze kleur Nagellak.
- Nagelstickers van Catrice.
- Een groene oogschaduw van Catrice.
- Eyelinerstickers van Essence.

Ik vind de cadeautjes echt vet leuk!

Dit waren al de cadeautjes:




Er waren een paar suprises, maar ik ben daar niet goed in, dus ik maak het maar niet. :D

Voor mijn klas: HET WAS ECHT MEGA GEZELLIG! :D
Voor iedereen die nog Sinterklaas gaat vieren vandaag: Veel plezier! En als je wilt, kun je me foto's sturen van jouw cadeaus, als je dit wilt stuur het naar: https://twitter.com/Daphsblogg of naar mijn email: daphsblogger@gmail.com. Je kunt natuurlijk ook een reactie achterlaten, maar ik weet niet zeker of je daar foto's in kan doen. Laat me ook even weten of je het leuk vindt als ik vertel over wat ik heb gedaan, wat ik heb gekocht, hoe mijn dag was, LET ME KNOW. Dan maak ik zeg maar een soort vlogs erbij. ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff