vrijdag 6 december 2013

Glitter & Glamour Christmas!

0 comments
 
Als je aan kerst denkt denk je aan gezelligheid, sneeuw, eten, cadeautjes, leuke kleren en makeup, goede doelen enzovoort. Natuurlijk is het leuk om hierover te bloggen en ik kan niet wachten tot kerst! Het was mijn idee om een soort vlogmas te doen, een soort adventskalender met bloggen. Natuurlijk ben ik dan al 6 dagen te laat...... maarja i'll do it anyway. 



Vandaag: Leuke kleren voor kerst, dus als je er met kerst ge-wel-dig uit wilt zien, watch this! Hiervoor bekijk ik de sites van o.a. Forever21, Boohoo.com, H&M, Topshop, & Urban Outfitters.


forever21, dit shirt is er ook in het beige en wit. €13.75



forever21, deze sweater zit er leuk uit voor kerst! Ik weet niet of het een echte kersttrui is (traditie in U.K.) maar het lijkt er wel een beetje op! €21.75


forever21, dit jurkje is misschien een beetje ver open en dus misschien wat sexy, maar het is opzich een leuk jurkje voor kerst! METALLIC. <3 €17.75


forever21, een leuk jurkje, ook verkrijgbaar in zilver en beige. Ik weet niet welke ik leuker vindt, deze of die erboven. €13.75


forever21, deze legging is echt gemaakt voor kerst, zo lijkt het wel. I love it. <3 €17.75


forever21, dit rokje is eigenlijk best kort, maar toch is het best leuk voor kerst. €17.75


















boohoo.com, een echte kersttrui! LEUK! Die dingen vind ik echt zo leuk. Dit shirt is ook verkrijgbaar in het wit en in het rood. €22.00


















boohoo.com, ik vind deze sweater echt mooi, een mooie kleur (beetje ijs achtig) en lekker fluffy. €30

















boohoo.com, een gouden jurkje met glitter, ook verkrijgbaar in het roze en zwart. €45.00 

h&m, dit leuke jurkje is alleen verkrijgbaar in de kerst kleur: rood. €29.95

H&M, ik vind dit jurkje echt heel leuk met dat glitter boven en dat leuke rokje eronder. €24.95


Topshop, weer een kersttrui, ik vind dit echt zo leuk he! Dit shirt heeft een leuke print erop van een kat met een kerstmuts. €38.00

Topshop, een gouden broek, echt cool. €52.00

Topshop, dit jurkje is niet te bloot, door de binnenrok. €46.00

Urban Outfitters, ik hou van deze vest, maar ik vind hem een beetje duur... €75.00


Ik hoop dat jullie het leuk vonden want ik ben hier echt lang mee bezig geweest, met barstende koppijn... maarja. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff