donderdag 9 januari 2014

De Essence producten die verdwijnen (2014)

0 comments
 
Zoals je misschien in mijn vorige post heeft gezien krijgt Essence een nieuwe lijn. Helaas moeten er ook producten weg. Die ga ik jullie vandaag laten zien zodat ik nog wat last minute aanraders kan geven, en jullie misschien nog die ene fijne lipgloss kunnen kopen bijvoorbeeld. 

Lippen
catrice_geannuleerd15

Helaas, een paar kleuren van de XXXL Shine verdwijnen! Ik ken deze kleurtjes persoonlijk niet, ik heb ze nooit gebruikt. Toch vind ik het jammer, want de XXXL Shine is heel erg fijn!

catrice_geannuleerd16

Waarom heb ik deze lipbalm's nog nooit gezien?! Ik wil deze nog graag kopen, dus ik moet maar eens snel naar de winkel om te gaan kijken. Vooral de Apple Pie wil ik graag eens uitproberen. 

catrice_geannuleerd17

Nee! Er verdwijnen ook lipsticks! Je ziet hier dat er 2 nude kleuren verdwijnen, een knalroze & een rode. Opzich heb ik deze kleurtjes nooit gehad, dus zo erg vind ik deze kleuren niet. Maar ik kan me voorstellen dat als je deze graag wilt, je heel teleurgesteld zou zijn. De lipsticks van Essence zijn namelijk mega goed! 

catrice_geannuleerd18

Ook de stay matt en de stay with me long moeten eraan geloven, ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar ze lijken me best fijn. Vooral de stay matt. Je ziet hier vooral nude/natuurlijke kleuren boven aan, en meer roze/rode kleuren onderaan. 

catrice_geannuleerd19

De gel tint vind ik niet zo erg, ik had 02 namelijk en ik vond het een beetje op bloed lijken op de lippen. Ik gebruik het misschien verkeerd, ik heb namelijk nog nooit een geltint gehad voor deze aan. 

catrice_geannuleerd20
Ook lipliners gebruik ik niet zo vaak, toch lijken deze me best wel fijn... 

Gezicht

catrice_geannuleerd21
Deze heb ik nog nooit gebruikt, maar ik heb wel eens gehoord en gelezen dat ze snel stuk gaan, dus daarom zijn ze waarschijnlijk zo snel weg.

catrice_geannuleerd22

Ik heb de mattifying poeder, en die is heel fijn! Echt een aanrader, ik vind dit dus ook heel jammer.. nouja, hopelijk vind ik eentje die net zo goed is. 

catrice_geannuleerd23
Met deze coverstick heb ik geen ervaring, volgens mij komt er wel zoiets weer.

catrice_geannuleerd24
De BB cream heb ik wederom ook nooit geprobeerd. Deze gaan eruit omdat er een CC cream komt. 

Ogen.

catrice_geannuleerd25

Dit vind ik het ergste! De fijne Sun Club palletjes! Gelukkig heb ik, behalve 04, ze allemaal. Nu 04 dus nog even scoren. 

catrice_geannuleerd26
Deze twee palletjes zijn ook heel erg fijn! Ik heb alle quattro palletten tot nu toe. 

catrice_geannuleerd27
Dit heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het me zou staan. 

catrice_geannuleerd28
catrice_geannuleerd29
catrice_geannuleerd30
Ook deze oogpotloden, mascara's & eyeliner gaat eruit! Jammer!

catrice_geannuleerd31

catrice_geannuleerd32

Er gaan heel veel kleuren van de serie Colour & Go uit! Ook dit vind ik erg jammer, want het zijn hele fijne nagellakjes! 

Ik vind het best wel jammer, maar we krijgen er super leuke producten voor terug. Ik ga vast wel wat dingen missen, maar meestal is mijn make-up toch niet zo snel op..

De aanraders zijn: de nagellak, de oogschaduwpalletten, de stays no matter what, XXXL Shine & de lipsticks!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff