woensdag 1 januari 2014

Ebay wishlist.

0 comments
 
Ken je dat? Rond kijken en niks kopen, op Ebay? Vast wel! Dat is precies wat ik nu ga doen, zodat ik als ik weer eens een keer wat nieuws wil kopen meteen wat leuks weet en mijn geld niet uitgeef aan stomme spullen. 




Ik begin op eday.co.uk, met het trefwoord: 'cute.'

€1.19, hier kun je het kopen.

Dit zijn oorbellen. Ja echt! Super leuk! Helaas kan ik hier niet tegen, aangezien het geen zilver is. 

€10.78, hier kun je het kopen. 
Dit is echt een schattige tas! Ik vind hem wel een beetje duur, maar wel super cute!

€12.69, hier kun je het kopen. 
Deze muis is echt zo leuk! Deze wil ik echt super graag, dus als je het een keer in een unboxing ziet, don't be suprised.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff