woensdag 1 januari 2014

Samples uitproberen #1.

0 comments
 
Ik heb best veel samples. Dit komt o.a. door bestellingen bij Yves Rocher, maar ik vraag ook proefmonsters op. Dit kan je doen op meerdere sites, zoals o.a. http://www.proefmonsters.nl/http://www.allesvoorniks.nl/ en je kunt natuurlijk ook via Facebook vele samples krijgen! 


Ik heb voor vandaag 4 producten uitgekozen om uit te proberen, zoals bijvoorbeeld parfum.

Naturmoor HandPflegecreme.

Ik kreeg deze sample toen ik in Duitsland, in een supermarkt, was. Super leuk natuurlijk!


Ik had verwacht hier heel enthousiast over te zijn, maar ik ben verre van. Ik vind het eigenlijk een beetje een vieze creme. Dit komt door o.a. de sterke sinaasappel geur, de dikke massa crème en de bruine kleur. Sorry, maar deze crème is helemaal niks voor mij. Ik hou echt niet van de geur, en de crème is veel te dik, volgens mijn mening. 

Moment de Bonheur, Yves Rocher, eau de parfum. 


Ik heb deze parfum ook in het groot, dus ik vind h'm best lekker. Het is een soort bloemengeur, maar wel vrij sterk. Op zich vind ik de geur dus wel lekker, maar het is niet mijn favoriete geur. 

Crème Hydrate Moisturizer, Sisley Paris. 


Het is zeker een monster die je vaker kunt gebruiken! Daar ben ik altijd heel blij mee, aangezien je dan pas echt goed kan vernemen of het product goed is. Het is zeer goed! Lekker fris, voelt zacht aan. De geur is een typische crème geur met komkommer. Een heel fijn product dus. 

Vanille Noire Secrets d'Essences, eau de parfum, Yves Rocher. 


Dit is mijn favoriete sample van vandaag. Het ruikt zo lekker! Heerlijk! Ik vind het echt een super geur. Het is vanille achtig, maar ook weer niet. Niet zo sterk, en niet zo zoet. Maar wel heel lekker. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff