zaterdag 25 januari 2014

Mijn favoriete apps en app advies voor bloggers!

1 comments
 
Ik schrijf mijn artikelen meestal vooraf. Bij persberichten is dat niet zo, maar meestal gebeurt dat wel. Helaas zijn mijn artikelen om even snel te publiceren op, en ik heb vandaag niet zoveel tijd. Daarom wou ik maar wat simpels doen, maar wel origineel. Mijn favoriete apps en vooral de apps die een blogger moet hebben!

Itunes | via Tumblr

Camera.

Repix is een echte aanrader als het gaat om foto's bewerken. Sommige tools kosten geld, maar ik heb dat pak meteen gekocht en het bevalt super! 

Ook Pic Collage is een app die iedereen zou moeten hebben. Je maakt er gemakkelijk de leukste collage's mee! Hieronder zie je een collage gemaakt door iemand anders. 

Vanessa B. | via Tumblr
Hulpapps.

CocoPPa is een app waarmee je icoontjes kunt veranderen, heel handig en leuk! Zo kun je het onderstaande bijvoorbeeld doen.

Whatever

Social Media.

Natuurlijk kan je hier de standaard apps opnoemen als Twitter, Facebook en Instagram maar er zijn nog veel meer leuke!

Vine. Dit kennen de meeste mensen wel. Je kunt hiermee korte filmpjes maken, vaak zijn de filmpjes grappig.

Keek. Keek is ongeveer hetzelfde als Vine.

Kik. Kik kun je vergelijken met WhatsApp, maar hier gaat het niet met telefoonnummers. Heel handig als je dus een chatgroep wilt met mensen die je online wel eens spreekt.

Popular Promoting {Using|By means of|With|By using|Working with|Uti

Games.

Veel games zijn zo standaard en niet heel speciaal. Die noem ik hier natuurlijk niet op.

Roamler. Roamler zijn opdrachten. Je verdient hiervoor XP (zodat je naar een ander level gaat) of geld, vaak is dit rond de 2 euro.

Pretentious Game. De Pretentious Game is een platform spel, maar met vage aanwijzingen. Best moeilijk dus. Lang leve de gamers die zeggen hoe het moet!



De tips voor bloggers.

Voor bloggers zijn deze apps heel handig. Take a look!

ILFN, I Love Fashion News. Dit is een app met fashion, beauty en celeb nieuwtjes. Dit is dus eigenlijk gewoon de app van de normale site.

Bloglovin'. Bloglovin' is een manier om je favoriete blogs overal te lezen.

Blogger. Wat kan ik hier over zeggen? Blogger is het programma waar mijn blog bijvoorbeeld mee draait, maar ook de blog van bijvoorbeeld DisforDazzle.

Evernote. Met deze app maak je makkelijk to do lists en notitie's.

feeling super super super suicidal

1 opmerking:

  1. Heel erg origineel! Jammer dat ik geen smartphone heb, dat icoontjes veranderen ziet er echt leuk uit!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff