woensdag 15 januari 2014

Vaseline Spray & Go.

0 comments
 
Je hebt het vast al wel eens voorbij zien komen; de Vaseline Spray & Go. Op het internet, op een andere blog, op tv, of misschien wel op mijn blog bij mijn favorieten. In dit artikel vertel ik je uitgebreid waarom dit zo'n fijn product is, en ik geef je wat extra informatie. 




Wat doet de Vaseline Spray & Go? 
Dit product hydrateert en verzorgt je huid optimaal zonder dat het veel tijd kost. Eigenlijk is het een bodylotion, maar deze trekt in een paar seconden in je huid. Je hoeft dus niet te wachten en je kan je meteen weer aankleden. Het geeft de droge plekjes extra aandacht, op die plekjes hydrateert het ietsje meer. Nog iets moois: je huid voelt niet plakkerig en/of nat aan!


Veel vrouwen gebruik niet elke dag bodylotion, ook al word de huidconditie hierdoor beter. Het kost te veel tijd, dat is het meest gebruikte excuus. Ik ben er ook schuldig aan, ik gebruik bodylotion haast nooit. Voor de vrouwen en meiden die dus geen tijd hebben is dit ideaal. Plakt niet, niet nat, kost geen tijd. Ik gebruik dit product elke dag. Of nouja.. bijna elke dag, ik vergeet het nog wel eens.



Vaseline Spray & Go Aloë Fresh. 
Dit is een verfrissende lotion met een snelle verzachtende en kalmerende werking met aloe vera-extract. De formule ondersteunt ook de natuurlijke vochtbalans van de huid voor een algehele conditieboost.



Vaseline Spray & Go Essential Moisture.
Deze fijne bodylotion met haverextract brengt een gevoelige huid tot rust dankzij een verzachtende, intens hydraterende en voedende werking.



Vaseline Spray & Go Cocoa Radiant.

Een droge huid knapt snel op met dank aan cacao-extract, dat van nature een hoog gehalte vitamine E bevat: één van de meest waardevolle antioxidanten voor de huid. De formule laat de huid glanzen en de zachte geur heeft een ontspannende werking.



Je brengt het in 4 simpele stappen aan:
1. Spray aan de rechterkant van je lichaam van onder naar boven.
2. Wissel de spray van hand.
3. Spray aan de linkerkant van je lichaam van boven naar onder.
4. Snel uitsmeren, je kan daarna meteen aankleden.

Mijn mening:
Eerst dacht ik dat dit product niet zou werken, want ik vond de reclame een beetje overdreven. Toch heb ik het maar gekocht. Het was niet heel duur, dus ik dacht, why not?! Toen ik het voor het eerst probeerde was ik meteen overtuigt. Ik heb de Cocoa Radiant, maar ik ben van plan de andere 2 ook te kopen! Ze zijn echt heerlijk. Dit is echt een aanrader voor iemand die altijd tijdnood heeft, zoals ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff