dinsdag 14 januari 2014

Meer soorten artikelen zoals food & health.

0 comments
 
Dit is even een klets/personal post, aangezien ik ziek ben dus niet zoveel kan bloggen nu, maar wel belangrijk! Ik wil namelijk naast beauty, fashion en lifestyle ook wat meer gaan doen met eten & drinken. Een kookvideo bijvoorbeeld. Ik vind dit namelijk heel leuk om te doen, en ik ga volgende maand ook wat Amerikaans snoep kopen en dat voor jullie proberen, maar dat zien jullie nog wel. Ik schrijf over wat ik leuk vind, dus sorry als je dit idee niet zo leuk vind. Het zou ook niet te vaak zijn, misschien één keer in de maand een kookvideo, en één keer in de twee week, of één keer in de week een artikel over food. 

...

Denk nu niet meteen aan Mac Donalds, Skittles enzo... want ook healthy food wil ik gaan testen! Daar wil ik namelijk ook wat meer aandacht aan besteden: Health. Sporten, gezond eten, ontspannen enzovoort.

Why not? Its good for you ♥

Als ik merk dat dit leuk is en jullie het leuk vinden blijf ik het natuurlijk doen. Vinden jullie het niet leuk en verveeld het mezelf ook, dan hou ik snel op met het food. Maar ik vertrouw er eigenlijk wel op dat jullie het wel leuk vinden (en ik ook!). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff