dinsdag 14 januari 2014

I love Winter Tag.

0 comments
 
Het is al een tijdje winter, maar dat zou je niet zeggen. Geen sneeuw, geen echte kou, geen ijs enz. Ik zag deze tag al bij een paar bloggers zoals o.a. Beautyshift, ken je haar nog niet check haar blog dan ook even. Het leek mij ook leuk om deze tag te doen, dus bij deze. 



Hou je van het koude weer?
Nee! Eigenlijk niet. Sneeuw en ijs vind ik heerlijk, maar dat het glad is bijvoorbeeld niet. Ook de kou houd ik niet van.

Wat zijn je favoriete dingen in of aan de winter?
De kleding, het eten en vooral de sfeer.

Favoriete winterdrankje?
Dit is toch wel thee. Of warme chocolademelk. I can't choose.

drink with me

Wat doe je veel buiten in de winter?
Niet zoveel, naar school gaan, shoppen en anders sneeuwruimen. Verder zit ik lekker binnen.

Favoriete wintergeur?
Ik heb niet bepaald een favoriete wintergeur, maar ik vind vanille toch wel erg lekker ruiken. Vooral warme vanille, niet te sterk.

Sneeuwt het waar je woont?
Nu helaas niet, nee. Meestal in de winter wel, maar deze winter nog niet.

Girl in snow. I love her hair!

Favoriete kledingstuk in de winter?
Een sjaal, en natuurlijk... een sweater! 

Favoriete kerstherinnering of traditie?
In groep 6 en 7 ging ik met 2 vriendinnen sneeuwbalgevechten houden. Ook ging ik wel eens met een andere vriendin sleetje rijden, van een heuvel af. Maar dat was toen ik 4 ofzo was.

Neem de tag gerust over als je hem leuk vind, ik vind hem in ieder geval leuk om te doen. 

Bron afbeeldingen: http://weheartit.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff