zondag 2 februari 2014

Bodie Boost. Weer Een Stapje Dichterbij Een Gezond Leven #3.

0 comments
 
Toen ik dankzij Vera Camilla de Bodie Boost boeken zag, vond ik ze meteen wat voor mij. Het is namelijk niet zo'n standaard dieet. Je mag hierbij snoepen, twee snoepmomenten per week. Het is dus vrij realistisch en minder moeilijk te volgen.


Ik heb het gewone boek gekocht, en ook meteen het kookboek. De nut van het dagboek zag ik niet helemaal, dus die heb ik niet besteld. Misschien komt die later ooit nog een keer.


Hier had ik het net over. Snoepen mag twee keer in de week. Dit kom je waarschijnlijk bij geen ander dieet tegen. 


Er zijn wel regels aan verbonden. 12 maar liefst. De meeste spreken voorzich, en ze worden allemaal nog beschreven in het boek. 


Dit is wat je eet in week één. Het ontbijt is een zuivel product, twee stukjes fruit en honing. Ik ben vandaag begonnen en ik heb de yoghurt veranderd in vla, aangezien ik geen yoghurt lust, de kiwi in paprika, aangezien ik geen kiwi lust, en de honing heb ik gewoon een eetlepel van opgegeten. 

Als tussendoortje dus één banaan, een half bord wortelen en een hand walnoten. Banaan is het enige wat ik hiervan lust. De wortelen heb ik vervangen in komkommer en de walnoten in ongezouten pinda's. 

Bij de lunch heb ik gewoon een broodje met hagelslag, de kaas eet ik los. Ik lust namelijk geen kaas op brood. 

Verder heb je nog wat recepten, en elke week krijg je nieuw ontbijt, tussendoortjes en lunch. Bij de recepten krijg je zeven optie's, voor elke dag één. 

Ik ben nog maar net begonnen dus ik maak hier later een review over.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff