zaterdag 1 februari 2014

Maybelline The Shine Lipstick 380 Sweet Bordeaux

0 comments
 
Ik zocht al een tijdje naar een donkerrode lipstick. Die kon ik nergens vinden, maar toen ik bij de Etos kwam viel mijn blik meteen op de Maybelline The Shine Lipstick 380 Sweet Bordeaux. Deze mooie verpakking ziet er niet heel cheap uit en dat was de lipstick ook niet. Ik weet de prijs niet helemaal meer, maar het was sowieso boven de tien euro. Aangezien ik al zo lang een donkerrode lipstick wilde heb ik hem toch maar genomen. 




Opzich is de verpakking niet heel mooi, maar het heeft wel wat speciaals. Ik had liever een rode dop gezien op de rode lipsticks en een roze op de roze lipsticks. Op de kleur afgestemd zeg maar.
















De kleur ziet er echt heel mooi uit. Lekker donker, en ook het figuur is leuk. 
Ik was al niet zo enthousiast meer toen ik een swatch maakte. Het blijkt helemaal niet zo donker te zijn, helaas. Ook is het op de ene plek donkerder dan op een andere.



Hier werd ik pas echt teleurgesteld. Opzich is de kleur niet verkeerd, alleen het is niet donker. Ook is het moeilijk aan te brengen aangezien je met rood toch snel fout kan gaan en deze lipstick de kleur niet goed verdeeld. Het leek na tien minuten al alsof ik alleen een rand had, en geen opvulling.

Ik kon geen normale selfie krijgen, sorry.

Hierover ben ik dus niet tevreden. Ik koop meestal geen dure producten, dus toen ik Maybelline pakte had ik toch wat beters verwacht. Opzich is hij niet vreselijk, maar zeker niet een van mijn favorieten.

Ik baal er trouwens van dat ik een paar foto's kwijt ben geraakt. Heel erg sorry hiervoor, ik heb geen idee hoe het gebeurd is maar ik kan ze niet openen op de pc. Een deel van de afbeeldingen zijn dus ook van Google Afbeeldingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff