vrijdag 31 januari 2014

Budget beauty-tips.

0 comments
 
Ik koop eigenlijk nooit dure merken. Zelfs  L'oreal en  Rimmel heb ik vrijwel niks van, en dat is nog niet eens zo duur. Wel koop ik soms wat van Yves Rocher, dus dat is een uitzondering. Ik koop dus budget make-up. Denk hierbij aan CATRICE, HEMA (al kan die soms ook nog best duur zijn), Essence en NYC (New York Colour). Vandaag laat ik een paar tips van dit moment zien, en een paar die je later ook nog wel kan kopen.



Dit zijn niet mijn foto's, excuses daarvoor maar ik heb daar niet altijd tijd voor. Ze komen van Google afbeeldingen.

HEMA



Er is momenteel sale bij de HEMA. Ik maakte hier mooi gebruik van en heb wat kwasten gekocht. Super zacht en goed! Echt HEMA, haha.



Ook de lippenstift is echt een aanrader. Ik heb er ongeveer 3, en ze zijn zo gepigmenteerd en goed! Amazing!



Essence



Bij Essence ben ik over alles te vreden. Oogschaduw, nagellak, lippenstift, lipgloss, echt alles!



CATRICE



Van Catrice vind ik vooral de nagellak geweldig en ook de oogschaduw is fijn.



NYC



Hiervan heb ik eigenlijk alleen nog maar mascara's geprobeerd, maar die zijn in ieder geval heel erg fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff