woensdag 19 februari 2014

Mijn favorites.

0 comments
 
Ik was van plan hier een video van te maken, maar dat ging niet lukken helaas. De camera viel uit en bij het bewerken wou het ook niet lukken. Daarom maak ik hiervan maar een artikel. Vandaag ga ik mijn favorieten aan jullie laten zien. De kwaliteit van de foto's is ook niet super goed. Ik moest ze namelijk maken met de IPod, terwijl het donker was buiten. 


Yves Rocher Eye Pencil.


Dit is een oogpotlood, die ik vaak als eyeliner gebruik. Ik vind hem best fijn. 


New York Color Big Bold Volume by the lash Mascara.


 Deze mascara is heel fijn in gebruik. Het maakt je wimpers veel groter en ik gebruik het bijna elke dag.


Yves Rocher Blending Brush. 



Dit is de kwast die ik altijd gebruik voor het blenden van de oogpotlood, eyeliner en oogschaduw.


Catrice Eye Brow Pencil.


Dit potlood geeft niet heel veel kleur af en is dus fijn als je geen overdreven wenkbrauwen wil, zoals ik.


Swatch oogpotlood & wenkbrauw potlood. 


Essence Lipsticks.


Deze lipsticks vind ik gewoon de beste ooit. De lichte gebruik ik bijna elke dag, omdat het echt een 'your lips but better' lipstick is. De rode wat minder vaak want die is best knallend. Toch vind ik hem supermooi en zijn dit mijn favoriete lipsticks.

Swatch: 


07 Natural Beauty & 02 All You Need Is Red.


Op mijn lippen:


07

02, al komt de kleur verkeerd over op de foto. 

Essence Love Letters Eyeshadow.


Dit pallet is mega fijn! Ik ga er niet teveel overzeggen, want hier komt nog een artikel over.



Blond Amsterdam Hand Cream.


Ik heb een paar handcremes thuis liggen, maar ik vind dit de fijnste. Hij ruikt lekker en werkt super goed, wat wil je nog meer.


Essence Dark Romance 04 Gothic Gold.


Ik was opzoek naar een gouden nagellak met sand-effect. Die vond ik in Duitsland en ik kwam uit bij mijn favoriete merk Essence. Super!


3 E.L.F. nagellakjes.


Deze lakjes zijn SUPER. Ze dekken geweldig. Na 1 keer is de dekking al super goed. De kleurtjes zijn blauw, paars en zwart met mooie glitters erin. 

Our Moment by One Direction.


Als laatste mijn favoriete parfum. Our Moment van One Direction. Waarschijnlijk weet je wel dat ik een directioner ben. Dit is gewoon de perfecte parfum. Hij ruikt zoet, naar bloemen en fruit. Heerlijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff