zaterdag 22 februari 2014

Mijn vakantieplannen.

0 comments
 
Eindelijk! Het is vakantie! Ik heb een week vakantie en het leek me wel leuk om jullie te vertellen wat ik allemaal ga doen. Dit kan allemaal nog veranderen en misschien komt er nog een vlog van. Laat mij ook even weten wat ik nog kan gaan doen voor video's/artikelen of wat ik kan gaan doen in de vakantie's. Ook vind ik het wel leuk als je me laat weten wat jij doet in vakantie's. Anyway, hieronder zie je wat ik ga doen. 

Free

1. Shoppen. 

Shopping😍

Maandag ga ik met mijn beste vriendin shoppen. We gaan op de fiets naar een klein stadje dichtbij onze woonplaats en het wordt super gezellig. Als ik veel gekocht heb zie je er misschien nog een shoplog van.

2. Video's editen en vooral veel blogposts schrijven.

This is the live of a blogger. Artikelen schrijven en video's editen is zeker een deel van mijn vakantie. Als mijn bewerkings programma het weer doet tenminste want ik had een video bewerkt, upload hem op youtube en het is zwart beeld...

3. Ontspannen en sporten. 

Ik wil deze vakantie ook gebruiken om een beetje tot rust te komen en om flink te sporten. Met dat sporten begin ik zometeen al.

4. Leren.

Helaas vinden leraren het blijkbaar leuk om huiswerk op te geven voor na de vakantie. Ik moet dus ook gaan leren.

5. Vloggen. (Misschien) 

Misschien zie je dus ook een vlog voorbij komen! Gezellig!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff