dinsdag 25 februari 2014

Sporten. Weer Een Stapje Dichterbij Een Gezond Leven #4.

0 comments
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update deed van mijn leven. Dit keer gaat het over wat ik doe aan sport.

Daily Glamorous | via Tumblr

Hardlopen.

Ik ben begonnen met hardlopen. Niet in de natuur of over straat, want ik ben verlegen en mensen die me dan aan gaan kijken.... nee niks voor mij. Ik zou dit wel doen als ik met een vriendin zou gaan hardlopen by the way. Ik ren in de achtertuin. 5 rondjes rennen, 5 rondjes lopen, 5 rondjes huppelen, 5 rondjes lopen. Even pauze om wat te drinken. 5 rondjes rennen, 5 rondjes lopen, 5 rondjes huppelen, 5 rondjes lopen. Dat deed ik in 15 minuten. Het bevalt goed, al heb ik wel spierpijn. But if it hurts, it worked.

Tennis

Tennis.

Ik tennis ook achterthuis. Ik sla de bal tegen de muur aan en zo tennis ik. Dit is iets wat ik echt heel leuk vind om te doen en ik doe het dan ook elke dag dat het kan. Hiervan krijg je wel last van je arm.

Friend :)

Fietsen.

Ook dit vind ik leuk om te doen. Ik fiets elke dag, behalve in de vakanties, 3 km. 1,5 naar school toe en 1,5 terug naar huis. Gisteren heb ik ook gefietst met een vriendin. We gingen namelijk shoppen en ik denk dat we bij elkaar zo'n 14 tot 15 km hebben gefietst. We hebben de winkelstraat iets van 6 keer op en neer gelopen dus dat was ook best veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff