donderdag 6 februari 2014

Music is life.

0 comments
 
Ik luister vaak naar muziek. Zoveel mogelijk, maar soms weet ik gewoon niet meer wat er te luisteren is. Veel liedjes zijn heel oud, als je naar radio luistert. Met spotify heb je leuke afspeellijsten, maar op je iPod kun je maar zes keer per uur een liedje veranderen. Handig is het dus niet. Daarom deel ik wat leuke nummers met jullie. 

:)
Mijn favoriete nummer is op dit moment toch wel Bro's before Ho's. Dit komt doordat een paar vrienden het steeds luisteren, waardoor ik er verslaafd aan raakte. Het is misschien echt zo'n jongens nummer, maar echt heel leuk.

Regel ik de verdediging van je hart en al die shit! Ze zeggen, bro's before meisjes.
Maar voor sommige meisjes, moeten bro's sowieso nieuwe regels schrijven. Maar soms komt er zo eentje, die je alles doet vergeten. Dan moet je regels breken, laat je homies in de steek. Het is moeilijk om te kiezen tussen t****n en je vrienden. Maar shout-out naar je hobby's ben een sukkel voor de liefde.

Bro's before ho's en homies over chicks. Boys weten wat de code is. Ze zeggen bro's before ho's en homies over chicks. Maar soms gaat het mis. 


Misschien is dit heel fout, maar ik hou wel van een beetje jongensachtige muziek. Het moet niet te hard zijn, want dat vind ik niet echt leuk.

Dark Horse van Katy Perry.

So you wanna play with magic
Boy, you should know what you're falling for
Baby do you dare to do this?
Cause I’m coming at you like a dark horse
Are you ready for, ready for
A perfect storm, perfect storm
Cause once you’re mine, once you’re mine
There’s no going back


Katy Perry is sowieso heel goed, maar Dark Horse vind ik echt een top nummer!

Can't Remember To Forget You van Rihanna en Shakira.

Ohohohohoh ohohohohoh, I can't remember to forget you
Ohohohohoh ohohohohoh, I keep forgetting I should let you go
But when you look at me, the only memory, is us kissing in the moonlight
Ohohohohoh ohohohohoh, I can't remember to forget you
Ooohhh, I can't remember to forget you, ooohhh


Dit zijn mijn favoriete nummers op dit moment. Ook vind ik de meeste nummers van Midnight Memories super mooi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff