zaterdag 8 februari 2014

TMI tag.

0 comments
 
Ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan, en ik zag de TMI tag bij Nikkie. Ik heb sommige vragen veranderd, maar ik vond het verder wel een leuke tag.

diamonds | via Tumblr
1. Wat draag je nu?
Ik draag een pyjama van de Primark, aangezien ik meteen een blogpost wou schrijven omdat ik me schuldig voelde dat ik dat niet heb gedaan gisteren.

2. Heb je wel eens verkering gehad of ben je wel eens verliefd geweest?
Beide wel, de verkering stelde niet zoveel voor, en ik ben verliefd geweest op ongeveer 4 jongens. (Niet tegelijk, haha.)

3. Heb je ooit een erge break-up gehad?
Toen ik het uit ging maken moest ik heel hard lachen en moest een vriendin het voor me uitmaken omdat ik zo hard lachte.... dus best wel.

4. Hoe lang ben je?
1.72 meter (172 cm)

5. Huidtype?
Gemengde huid.

6. Tattoo's?
Nee, misschien in de toekomst iets kleins.

7. Piercings?
Nee.

8. OTP (couple die je graag samen wilt zien)?
Als je een stel zou moeten kiezen die samen is kies ik zeker voor Zerrie (Zayn Malik van 1D, Perrie Edwards van Little Mix). Verder zou ik Zoella (Britse Youtuber/Blogger) en Harry Styles (Van 1D) wel een leuk stel vinden.

9. Favoriete televisieshow?
Snooki & JWoww

10. Favoriete bands?
One Direction, Little Mix, 5 Seconds of Summer, Janoskians, The Jonas Brothers.

Untitled

11. Iets wat je mist?
Ik zou zo niet iets weten, sorry.

12. Favoriete liedje?
BROs BEFORE HOs - The Flexican ft. Sef.


13. Hoe oud ben je?
Ik ben 13, ik ben geboren op 19 oktober 2000.

14. Sterrenbeeld?
Weegschaal.

15. Waar moet je lover aan voldoen? 
Hij moet gewoon heel lief voor me zijn, niet te macho en ook niet te laf. En ik moet hem kunnen vertrouwen,  dat is zeker.

16. Favoriete quote?
Heb ik niet.

17. Favoriete acteur?
Zac Efron.

18. Favoriete kleur?
Blauw. 

19. Harde of zachte muziek? 
Meestal harde, maar bij sommige stemmingen is zachte ook wel fijn.

20. Waar ga je heen als je verdrietig bent? 
Ik ga niet perse ergens heen, maar ik ga wel altijd met goeie vrienden praten.

Happiness

21. Hoelang sta je onder de douche.
Ongeveer een kwartier tot een halfuur. 

22. Hoelang duurt het om je klaar te maken in de ochtend?
Ongeveer een kwartier tot een halfuur.

23. Heb je wel eens gevochten?
Niet alleen, maar wel met een paar vriendinnen op een jongen.

24. Turn on? 
Mooie ogen.

25. Turn off?
Iedere week een ander meisje.

26. Waarom maak je filmpjes op YouTube?
Ik vind het heel leuk om te doen.

27. Angsten?
Hoogtevrees.

28. Het laatste wat je aan het huilen maakte?
Ik ga de reden er niet bij zetten, maar een liedje maakte me voor het laatst aan het huilen.

29. De laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt? 
Gisteren.

30. Betekenis achter je YouTube naam?
Veel mensen noemen me Daf. Ik vind Daph mooier staan, en daar zette ik xoxoxo ofzo achter. Het is een lastige naam om te onthouden met die xoxoxo's maar het ziet er best leuk uit.

Skyscraper

31. Laatste boek dat je gelezen hebt?
Hoe overleeft Rosa in New York. 

32. Het boek dat je momenteel leest?
Geen een.

33. Laatste show die je hebt gezien?
Teen Mom 2. 

34. Laatste persoon waar je tegen praatte?
Een goeie vriend van me. (Op WhatsApp) 

35. De relatie tussen het persoon waarmee je het laatst praatte op WhatsApp?
Goeie vrienden.

36. Favoriete eten?
Pasta. 

37. Plaats die je wilt bezoeken? 
Londen, Parijs en New York. 

38. Laatste plek waar je was?
Thuis. 

39. Vind je iemand leuk?
Dit is lastig want de jongen die ik heel leuk vond vind ik nu een stuk minder leuk, maar als ik verder kijk is er nog wel iemand die ik wel leuk vind. 

40. Laatste keer dat je iemand een kus gaf?
Gisteravond. 

London

41. Laatste film die je hebt gekeken?
17 Again.

42. Favoriete snoep soort?
Heb ik niet. 

43. Welk instrument bespeel je?
Gitaar en keyboard, een beetje.

44. Favoriete accesoires?
Oorbellen.

45. Laatste sport die je gespeeld hebt?
Volleybal op school, denk ik.

46. Laatste liedje die je heb gezongen?
Zusje - Ronnie Flex ft. MR. Polska. 

47. Favoriete woord?
Ohmygod. 

48. Heb je dat woord wel eens gebruikt?
Ja.

49. Laatste keer dat je hebt afgesproken met iemand?
Gisteravond. 

50. Wie tag je om deze tag ook te doen?
Iedere blogger/youtuber, neem hem gerust over!

Aneissa | via Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff